Wat had je willen dragen vandaag? Deel II

Op de plaatjes afgaande vind ik die zonder datum echt nog mooier. Niet zomaar mooi…echt fantastisch.

2 likes

Als die zo is, met kleinere subdial, dan ben ik het met je eens:

ps. Stom,… was de drukker vergeten weg te halen. :wink:

8 likes

Erg mooi zonder meer. Zoals je weet heb ik een VC en ook bij Patek gekeken. Van deze vind ik de witgouden verreweg het mooist en eigenlijk de enige die ik zou kopen.
Het is dat ik een RG wilde en de VC een traditioneler uurwerkje heeft, dat door Kari uit elkaar gehaald is en die had er redelijk veel lovende woorden over.

Enfin, je kunt natuurlijk nooit mis gaan met een dergelijk horloge, maar zou ze zeker even gaan passen. :slight_smile:

1 like

Zou je liever de 15202 hebben dan de 15500? Ik denk het wel, betere maat en iets dunner!

1 like

Jouw VC zou ik graag een keer passen. Met 38mm lijkt me een mooie maat. De meeste mooie VC’s zijn 40mm, te groot denk ik voor een klassieke dresser.

Passen moet altijd eerst bij zo’n horloge inderdaad. Ik wil binnenkort heel graag eens een rondje maken weer. Alleen moeilijk om dit soort horloges een beetje bij elkaar in de buurt te kunnen zien.

1 like

38mm is inderdaad een erg mooie maat, met name voor een lichte plaat. Daarbij erg gecharmeerd van de kast.

[edit] Wat betreft passen moet wel te doen zijn. Bijvoorbeeld een leuke middag in Dusseldorf.

6 likes

Ik teken voor beide wel. Ik heb mij er nog nooit echt in verdiept, want die modellen zijn buiten bereik en iets maakt dat toch minder interessant dan hem gewoon kunnen dragen, na drastische veranderingen in de collectie.

1 like

Mooi plan. Weekendje Düsseldorf met mijn lief…

2 likes

De linker

Maar deze vind ik ook heel mooi

3 likes

Damn, hier lig ik hele nachten van wakker :sweat_smile:
Doen, niet doen, toch iets anders, eens proberen, … ?

12 likes

Doen. En als het niet bevalt :wink:

1 like

Doen man! Gaaf!

2 likes

Als die bevalt heb je het probleem dat je de pres erbij wil.

Kreeg gisteren een geleefde aangeboden voor ruim onder de 8, op pres. Dat is misschien iets om kosteloos zonder afschrijving te proberen.

3 likes

Ik ben wel benieuwd hoe hij in het echt is hoor. Ook op deze saffier zie ik?

1 like

Hmm dat weet ik zo nog niet :thinking:
Goud zal altijd wel wat shinen, maar met zo’n gouden president band wordt hij wel erg fel… en dat wil ik toch een beetje vermijden :wink: Maar wie weet krijg je toch gelijk!

Edit: net je GIFje van de OQ hierboven gezien en ja ok, full option is toch wel top :grimacing: maar ander type band natuurlijk ook…

Ai die probeer ik meestal ook wat te vermijden… I get your point, maar het gevoel zou al meteen niet goed zitten vrees ik. Maar in ieder geval, thanks! :+1:t2:

1 like

Ik kijk met een schuin oog naar deze. Ik twijfel ook over too much maar aan de andere kant trekt het ook wel.

3 likes

Yeah. Net contact gehad met Il Menzerna. Hij wil even een paar goede foto’s van de band zien, dus die stuur ik hem volgende week.

Als hij het groene licht geeft heb ik straks een minty frisse klabatsert om de pols! :sunglasses:

Zijn werk op een gouden kast. Voor:

Na:

Daar heb ik vertrouwen in.

4 likes

Wauw! Welke VC is dit? In 38mm?! Fantastisch! :heart_eyes:

Hij lijkt wel flink wat die kast en band te hebben afgeschaaft. Als je kijkt naar bolling van de end link en de lug voor en na. Weet niet of ik daaraan zou beginnen :grimacing:

2 likes

Toch wel heel erg ruim eronder ?
Ding ziet er niet meer uit.

Plaat eruit en verkopen. Rest omsmelten en oorbellen van maken

2 likes