ik pik hem voor je op, geen probleem.
Over een maand ben ik ook in de polder, dus dan wil ik hem wel brengen.
Tsjongejonge, je geduld wordt wel op de proef gesteld zeg.
Hij lijkt me betoverend mooi!!
Yup, en die vind ik, met lak en al, minder dan de washi of de porseleinen van de Rolex. Spijt me. Hij is mooi, maar er zitten grenzen aan die mooiheid. Als ik vijftig jaar met één horloge rond moest lopen pakte ik eerder die Rolex of die Chronomaster dan die Seiko.
Gelukkig heb ik gewoon een verzameling, en kan ik 'm eens in de zoveel tijd weer eens om slingeren omdat ik 'm toch rete-cool vind.
“Niet op eenzame hoogte staan” is niet hetzelfde als “uit de gratie zijn”. Daar ligt een wereld van nuance tussen.
Je bent altijd welkom, ook om 'm te bekijken als ik 'm heb.
Op de dag dat ik wat centjes stuk sla op een prachtige Certina Chrono …
Dit is de SMP300 waar ik op zat te wachten …
Met stip op 1
Er staat er nu toevallig 1 op MP
Zag hem idd staan. Heb al contact gezocht, ga morgen kijken🙂
Bedankt voor jou reactie👍
Hoezo niet? De VVD is ook maar een ‘Volkspartij’ (voor Vrijheid en Democratie). En ‘liberaal’ betekent in de rest van de wereld hartstikke links. Dus kun je met een gerust hart een Citizen dragen!
Goed gevonden. Maar toch past het niet helemaal bij mijn gedachtegang. Voor dat bedrag zou ik geen Citizen nemen. Net als dat ik voor een ton geen Volkswagen zou kopen. Maakt dat het horloge meteen slecht, nee. Maar ik zou mijn geld er niet aan spenderen.
I know. Ik ook niet. Maar ik heb ooit wel 'ns in een Pheaton gezeten (die nog wat duurder was) en het is toch wel een heel gaaf ding, hoor!
Eens, een full-options toureag is ook nie mis👍 Al mist hij tegenwoordig wel een fatsoenlijke motor lees: v8.
Vandaag had ik heel graag weer mijn ex bark Day Date willen dragen.
De zon begint weer te schuinen dus ik wil weer goud gaan dragen.
Jij wacht ook op de start van de Kickstarter schat ik in haha?
Ik overweeg het zeker!
die kleur mooier is