Wat had je willen dragen vandaag? deel IV (Deel 1)

Moet ik m wel even bij @JohnWick ophalen. Tot zo…! :facepunch:t2:

8 likes

het horloge valt me enorm mee (en deze foto is echt goed met dat blauw) maar de prijs daarentegen viel me tegen :smiley:

ja?

waarom? horloges hebben een leren bandje dus niet echt bedoeld om mee te zwemmen of te douchen toch?

maar voor horloges met een metalen band vind ik het zelf wel super makkelijk als je er gewoon mee kan sporten etc.

1 like

Hopelijk binnenkort deze!
Jullie mening?

6 likes

Blijf ik prachtig vinden.

10 likes

13 likes

Leuke uitvoering!

Hopelijk ontvang je een exemplaar zonder schoonheidsfoutjes. Scheve chapter rings komen vaak voor, ook bij dit model heb ik ervaren

Hoe kan ik dit herkennen?

En op welke andere dingen moet ik controle doen bij ontvangst?

ohhhh, ik dacht al heb ik nu verkeerd gekeken haha.

Maar inderdaad, bedoelde die VC. Ik vind zelf 3 bar voor een dress watch prima. Maar het komt ook omdat ik leer niet echt geschikt vind om mee te zwemmen. Hoezo vind jij dat wel te doen dan? Ik bedoel ik snap best dat het kan, maar je band wordt er niet echt mooier op (en mijn band op mijn VC kost geloof ik 500).

Er wordt een beetje verschillend over gedacht of je nu met 3 bar kan zwemmen (had onlangs ook een discussie op Hodinkee). Daar werd een beetje gesteld dat 3 bar/30 meter ook daadwerkelijk 30 meter is… Maar als je op de site van VC kijkt denken zij er in ieder geval anders over!

maar nou ja, voorlopig sowieso nog even te koud om te zwemmen :stuck_out_tongue: :smiley:

1 like

Deze wil ik wel eens dragen/hebben.
Toch best een mooi horloge.

8 likes

Maar dan wel op een andere strap :wink:
Ik heb 'm 3 jaar gehad en het is echt een mooie allrounder! Hij dwaalt nog steeds ergens rond hier op het forum :smile: Ik had gehoopt dat Tudor hem de Ranger ging updaten dit jaar, maar helaas.

Foto’s uit de oude doos:

8 likes

Google maar op ‘Seiko chapter ring misalignment’. Voorbeelden in overvloed :sweat_smile:

In mijn ervaring is Seiko verder prima in orde

ik geloof je, maar ga het niet proberen :stuck_out_tongue:

helemaal eens! rocken die handel. ik koop ze ook om lekker non stop te dragen!

Om eerlijk te zijn, geen idee… Op Hodinkee werd gesteld dat je met 30 meter ook daadwerkelijk tot 30 meter diep kan zwemmen. Ik constateer dat bijvoorbeeld VC daar anders over denkt… Maar dat zou betekenen dat je met een PP Calatraca (daar kun je de caseback er gewoon met de hand afhalen) 30 meter diep kan duiken…

Ik denk dat de ranger goed overweg kan met verschillende banden.

Wel jammer dat ze niet meer in het assortiment zitten.
En het tweedehands aanbod is zeer matig.

stille hint voor mensen die er van af willen

2 likes

Zeker. Vooral groen en bruin staan 'm goed vond ik.

Het zou me niet verbazen dat je die nog wel via een Tudor AD kunt krijgen. Ik kan me niet voorstellen dat er nergens meer liggen, het waren alleszins geen zoete broodjes volgens mijn AD destijds.

1 like

8 likes

Voor vandaag maar eens de Chopard LUC Regulator

3 likes

Hahahaha, ja, ik ben al met de mensen in Emmen bezig. Hij zei nog tegen me dat ie de combo band en wijzerplaat van de limited mooier vind, maar toen bedacht ik me dat ik banden met vlindersluitingen haat, dus liever de bracelet. Ik denk dat grijsblauw ook een betere bandenslet gaat zijn, dus die wordt het.

1 like

De AWCo Squale No Radiobino, omdat het verhaal er achter zo interssant is. Release helaas helemaal gemist vorig najaar…maar gelukkig is Blancpain nu zelf ook met een editie gekomen, de Tribute to Fifty Fathoms No Rad

5 likes

Voor als de Zeno veel en veel te groot uitvalt…

3 likes