Zeker, ik heb deze kort gehad in 36mm (toen 38 nog niet bestond). Leuk ding, super comfortabele bracelet en netjes afgewerkt. Had van mij wel een tikkeltje groter gemogen (dus in die zin lijkt de 38 perfect) maar heb altijd nog wel een beetje spijt dat ik die heb weg gedaan. Ik zelf vind hem nu alleen een beetje te duur geworden, ik geloof dat ik de mijne toen hier heb gekocht en verkocht voor <€350
Heb al vaker getwijfeld over de 38mm, maarja die prijs houdt me tegen (omdat ik hem dus al ooit een stuk goedkoper heb gehad )
Ze zijn inderdaad aan de prijs. Ik weet niet waar ze vandaan verschepen, maar als daar ook evt nog import bij komt, dan worden ze nog een stukkie duurder natuurlijk.
Ik heb er eentje op het oog, ga het even laten bezinken en wie weet.
Volgens mij de US?
Dus
Dat denk ik wel
Dank! Inmidddels per PB contact gehad. Zelfde oordeel als @VriesKou ongeveer, hoewel de grootte van 36mm voor mij perfect is met 17,5-18cm pols. Blijkt toch iedere keer weer heel persoonlijk. En een 38mm is natuurlijk ook niet opeens veel te groot.
prachtig! less is more, dat dachten ze bij de verkoopafdeling ook
Zeer mooi, maar Hentschel doet het voor de helft van de prijs.
En een heel stuk sneller mag ik aannemen. Maar de Kikuchi is toch wel fraaier wat mij betreft.
Gr, Vigorelli