Heb een Yema gehad, de Superman geloof ik. Was ik wel enthousiast over betreffende looks en draaggemak. Niet over kwaliteit.
Durf niet echt opnieuw enthousiast te worden, maar nu zie ik deze die jij post @Justcasual .
En wohww hier komt wel veel samen…
Microrotor wolfram(-legering)
<40 mm diameter en < 49mm l2l
Mooie honingraadband
Grijze dial
Leuke opmaak dial à la Oris
Kortom, maakt best veel indruk ( trouwens de prijs idem dito )
Het ex dat ik had, had dat friemelvenstertje op 3 uur bij de bezel…op zich niet verkeerd, maar als losgeschroefd dan idd beetje friemelig.
Goed, redelijk onschuldig nog en ook wel logisch.
Maar ik had ook een losse schroef van de rotor in het binnenwerk.
Horloge dat nog geen half jaar oud was en door mij ‘netjes’ gedragen.
Toen ik langs scrollde leek het me best een leuk ding. Tot ik goed ging kijken.
Alles tussen het midden en 6u irriteert me.
datum te hoog
heel groot GMT op de wijzerplaat van een overduidelijke GMT. Alsof de bezel en knalgroene wijzer ruimte laten voor twijfel.
waterdichtheid in 3(!) notaties
en dan ‘seastar’. Het font is smaakgevoelig, maar de naam Seastar doet me toch altijd denken aan Henk en Anja die na een jaar opzij leggen van de huurtoeslag in een cafetaria in Benidorm zitten en in hun beste woordje buitenlands (afgezien van het onverstaanbare knauwende dialect dat ze onderling spreken) duidelijk maken dat ze een zeester hebben gezien
Dit vindt ik echt een rommelig horloge. Zie hoe dicht het logo op de schijf staat. En die dubbele getallen op de bezel. En dat gat tussen de eerste link en de rest van de band. Mij niet bellen.