Snap ik volledig. Is vintage een optie? Dat is de enige optie om een echt dun en betaalbaar horloge te krijgen. Dat zijn de producenten blijkbaar verleerd.
Eigenlijk wel, en kans op betaalbaar witgoud is dan ook groter.
38-40mm blijkt dan wel een moeilijker verhaal te zijn.
Of ik moet richting een ‘tank’ vorm gaan, waarbij kleinere maten minder opvallen.
zeker weten, een ondergewaardeerd merk.
Zeker! Ze maken hele mooie horloges. Kijkshop heeft dat voor mij verpest. Ik wil geen horloges die door de Kijkshop werden verkocht.
nice!
Mooi model!
Zeker karakter , maar niet klassiek.
En ook wel aan de prijs dacht ik.
Ja die robuuste look vind ik ook wel lekker
Wow!
Perpetual calendar. 39mm, 9,2mm dik. Die vorige generatie was 40mm volgens mij, dus goede keuze om de maat wat aan te passen mijns inziens.
Als ik een keer het leven red van een exorbitante miljonair, mag hij/zij me deze best als bedankje schenken. Voor mij compleet onbereikbaar, maar wel prachtig
Ik ben er nog steeds niet aan uit wat ik van de bakeliet bezel hommage vindt, maar ik denk dat de nieuwe 58 nog wel eens een stuk mooier of subtieler in het echt zal zijn dan de eerste shots onder de spots doen uitschijnen. Snelle wissel van de Hublot hierboven naar deze:
If in doubt … skip it. Mooie dingen genoeg om je geld aan te spenderen.
ja blind kopen zonder te zien ga ik niet doen met deze. Plus dan is mijn ingenieur / GS evo9 spaarpot weer half leeggeroofd