Wat had je willen dragen vandaag? deel IX

Wow!
Perpetual calendar. 39mm, 9,2mm dik. Die vorige generatie was 40mm volgens mij, dus goede keuze om de maat wat aan te passen mijns inziens.
Als ik een keer het leven red van een exorbitante miljonair, mag hij/zij me deze best als bedankje schenken. Voor mij compleet onbereikbaar, maar wel prachtig :ok_hand:t2:

17 likes

Ik ben er nog steeds niet aan uit wat ik van de bakeliet bezel hommage vindt, maar ik denk dat de nieuwe 58 nog wel eens een stuk mooier of subtieler in het echt zal zijn dan de eerste shots onder de spots doen uitschijnen. Snelle wissel van de Hublot hierboven naar deze:

15 likes

If in doubt … skip it. Mooie dingen genoeg om je geld aan te spenderen.

1 like

ja blind kopen zonder te zien ga ik niet doen met deze. Plus dan is mijn ingenieur / GS evo9 spaarpot weer half leeggeroofd :sweat_smile:

1 like

Ook mooi

23 likes

Vandaag deze bescheiden gouden klatser!
:heart_eyes:

20 likes

Leuk ding voor dat geld!

12 likes

Inderdaad een lekker ding zonder datum en smal seconds. :+1:
Ik noem hem The Sunflower Dial. :+1:

1 like

18 likes

22 likes

Powww deze zag ik niet aan komen! Wat vet!!! :sunglasses:

18 likes

De bezel sraat weer eens niet goed uitgelijnd op een Tudor.

Zie ik veel te vaak.

1 like

Absurd mooi, die nieuwe 1908. :drooling_face:

26 likes

Een GS, maar dan spannender :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

1 like

FTFY

1 like

Deze wel :heart_eyes:

14 likes

@Colnago.

Mss met wat mensen wat geld bij elkaar leggen dan elke paar maanden van eigenaar wisselen? :melting_face:

Ot

8 likes

Seamaster uit de 50er jaren, gilt, originele zwarte plaat, 34mm……Ik heb wat andere uitgaven voor de boeg….maar zou mooi passen bij deze drie:

16 likes

Ik dacht; weet je wat….ik doe ‘t gewoon….
Maar ik hoef er niet meer over na te denken…:

Binnen een paar uur verkocht

9 likes

Wat is hier spannend aan dan?
Het spannendste aan deze 1908 is of straatrovers hem herkennen als platinum Rolex.

Ik heb liever een GS

3 likes