Wat had je willen dragen vandaag? deel VI

Bedankt voor het aanbod, maar hij moet 19mm zijn.
Moest hij single pass zijn dan had ik hem waarschijnlijk al gekocht. Een standaard nato draag ik altijd met alle band onder de pols.
Vind je het geen succes, dat je hem al weg doet?

1 like

19mm is inderdaad moeilijker. Nee, ik vond het niets. Ik heb in mijn beginjaren hier dagelijks NATO’s gedragen op een SKX en ik vond het toen geen probleem, maar je horloge wordt er onnodig door omhoog getild. Een Speedy is al niet zo dun, dus dat hielp ook niet. De flap aan de achterkant ging me ook niet meer. Op foto’s vind ik het altijd gaaf, maar eens om de pols… Oud worden denk ik :joy:

Dat scheelt inderdaad alweer!

2 likes

Ik kan de extra flap er natuurlijk afknippen zoals ik wel eens bij goedkopere nato’s doe. Maar bij zoiets duur hoort dat niet.
Dan maar dit leer in een normale tweedelige strap?

1 like

Misschien is dat weer wat gewoontjes dan :sweat_smile: Maar die Bulang banden zijn wel van goeie kwaliteit, dus ergens kan je niet missen om er eentje liggen te hebben.

Meerdere zijn besteld, als je de Serica only topic door scrolled.

1 like

Ik vind deze Regulateur van Louis Erard wel heel tof. Alleen niet 3900 tof denk ik.

11 likes

Ben geen Breitling fan, maar deze vind ik niet te versmaden :yum:

4 likes

Toch wel heel mooi hoor :ok_hand: Deze voor vandaag!

7 likes

Als ze er nou andere uurmarkeringen op lassen, de small seconds ring dicht maken en er een fatsoenlijk datumvenster in kleur in frezen, ga ik er morgen eentje halen.

2 likes

Iets dat Seamaster heet met een small seconds erop mag je sowieso wel passeren, HF dankt U.

Een Trésor daarentegen… :smirk:

32 likes

Ach, voor een dagje :smile:

1 like

Dit ouwetje…

20 likes

Eens lekker iets anders! Een onderschatte Dial vind ik en een prachtige moonphase! :heart_eyes:

7 likes

Mooi! Is dit een Ref 1016 ?

1 like

Zeker. 1016 Frog’s Foot.

Altijd mooi dit…

14 likes

19 likes

5157

Bron:

19 likes

Lekker man :drooling_face:

Weet ik uit ervaring. Hadden alleen wit goud liggen :frowning:

10 likes

Prachtig dat uurwerk met off-centre rotor. Guilloche dial, goud, 5.5mm dun, moderne maatvoering. Alles waar Breguet groot mee is geworden voor <15K te vinden.

2 likes