Wat had je willen dragen vandaag? deel VI

Mr Jones watches. :sunglasses:

2 likes

Ik heb net een nieuwe baan gevonden en ben er met 40% op vooruit gegaan. Dus naar de AD as zondag :rofl:

Nu zit ik met een dilemma. Ben op zoek naar een field / explorer achtig horloge en heb een lange tijd aan de longines conquest gedacht. Nu is de tudor ranger uit en ik ben gelijk weer aan het twijfelen. Is een tudor echt het prijs verschil waard ? Budget is ongeveer 3k.

1 like

Hoe ik m heb kunnen missen op de site v brequet is me een raadsel. De 8787 (36 mm, voor mijn kippenbotjes mooiere maat. Het is het kleinere broertje van de 7787 (39 mm)

Die hoop ik dus ook binnenkort te passen.

9 likes

Ga ze allebei eens passen. Het is jouw geld, alleen jij kan zeggen of iets je de prijs waard is.

Ik zou de Rolex Explorer halen, ik vind die m’n geld waard. Of de bb58. Of een Hamilton Khaki Field. De ranger doet me niet zoveel, behalve dan de band voor m’n bb58, maar goed.

Niks tegen de Longines, goed horloge hoor. Gewoon niet mijn persoonlijke voorkeur.

1 like

Fraai hoor!
Maar vast weer een mm of 3-4 groter dan de ideale 38/39 mm schat ik zo in :grimacing:. Daar hebben ze bij het moderne Tissot helaas wel een handje van…

1 like

Sinn 556 met zwarte mother of pearl wijzerplaat.

16 likes

Inderdaad, 42 mm :blush::innocent:

Ja maar explorer is niet helemaal in mijn budget anders had ik de vraag niet gesteld haha. Maar goed ik ga ze beide even passen en vasthouden. Misschien loop ik wel naar buiten met een Zulu time

Zeker leuk.

3 likes

Voor één maand

11 likes

Als ik deze nou eens voor een niet belachelijke prijs tegen het lijf zou lopen…

:drooling_face:

22 likes

Ik wil best de eerste zijn om deze te proberen

:heart_eyes:

14 likes

Wilde hem net posten. Ik ben gecharmeerd. Vind de vintage gestylede chrono’s van Heuer altijd een succes qua looks

1 like

Met zilveren of blauwe dial ook mooi. Deze vind ik zeker prachtig, maar doordat deze limited is, is de prijs nogal :arrow_up:

Komt pas over twee weekjes uit, maar deze had ik vandaag wel om de pols willen slingeren.:heart_eyes:

16 likes

Jaap heeft m staan voor een “niet belachelijk prijs” als je een benchmark op C24 doet
Maar stevig aan de prijs idd

Ja dat is ver buiten wat ik wil betalen. Mik eerst wel op een leuk setje Omega’s of Tudor’s :joy:

1 like

Vandaag deze FC underdog Highlife met COSC afgeregelde Selita uurwerk

Wel jammer van de 50m waterproof, ejer als je een rubberen band bijlevert

Leuk setje met mijn andere FC underdog Flyback Manufactuur

9 likes

Of te hoog of het is een niet gewild model. Want hij staat er toch al een hele tijd.

In de prijsklasse dat ie nu geplaatst wordt is er veel keuze aan andere, veelal populairdere, modellen van meer populaire en waardevaste merken. Zou me verbazen als ie hiervoor ooit weggaat.