Ik zou voor duo 1 gaan omdat ik beiden tof vind en met de iwc minder heb.
Maar je kiest in duo 1 wel twee vrij grote/dikke horloges. Zou dan persoonlijk eerder iets wat meer variatie kiezen.
Ik zou voor duo 1 gaan omdat ik beiden tof vind en met de iwc minder heb.
Maar je kiest in duo 1 wel twee vrij grote/dikke horloges. Zou dan persoonlijk eerder iets wat meer variatie kiezen.
Duo 1😎
Dank je wel, ik zoek ook de balans in mijn collectie. Die bestaat op dit moment uit een Stowa Antea, Seiko Skx007, Omega Speedmaster en een Longines Evidenza. Wellicht dat dit nog meehelpt met onderbouwen.
0 stemmers
Thx, je was mij net voor.
Zeker ook gezien wat je al in de collectie hebt: duo 1
Mm, lastig dan. Wat is je budget voor het tweede horloge?
Met de tudor gmt maak je trouwens sws een goede keus.
Aan de andere kant, je hebt een dressy horloge met de Longines en stowa, chrono met de speedy en beater met de skx.
Dus opzich niet gek om de gmt en doxa te nemen. Zou de doxa dan wel in een kek kleurtje doen.
Budget ligt tussen de 6k-6k5 dus beide duo’s moet lukken op basis van listprijs.
En daarna doorsparen voor een Rolex datejust, jublilee, fluted. Met duo 1 ontbreekt er dan nog een Flieger (ik heb mijn Glycine Airman 1953 inmiddels verkocht).
Optie 1: vind IWC een mooi merk maar die mark XX doet het net niet helemaal voor mij. Met Mido en Certina heb ik ook niet zo veel. Dan liever een Tudor BB GMT die gewoon heel cool is en lekker casual gedragen kan worden. Doxa sub erbij is ook wel lekker.
Duo 2 uiteraard!
Dank je wel. Belangrijkste reden voor de Mido of Certina is dat het voor het budget betaalbare “echte” gmt’s zijn. Los daarvan zien ze er voor mij niet slecht uit. Tja, ik ben het wel met je eens, met de merken zelf heb ik ook niet veel.
Misschien zoiets erbij? Denk dat het makkelijker draagt dan de Doxa en met verschillende strap opties een veelzijdiger horloge is.
Maar goed, Tudor+Doxa is een combinatie die ik zelf ook meerdere keren heb overwogen (sub600t naast mn bb58), dus kan je het niet afraden met je huidige collectie
Help mij even met waarom?
Heb ik ook overwogen, maar heb al een Longines vandaar dat die is afgevallen
Of, bedenk me nu, als je die iwc mooi vind. De Tudor GMT, plus een sinn met zo’n mooie MOP wijzerplaat.
Laatst hier voorbij zien komen van @MH90 Wat had je willen dragen vandaag? deel VI
Dit is wel heel tof.
Zo heb je een GMT van super kwaliteit en een mooie flieger binnen je budget
Dank je wel, zet mij aan het denken. Dat brengt mij nog wel bij het stukje historie een Stowa Flieger is dan voor mij meer logisch.
Maar dan zit ik met 2 Stowa’s in de collectie…. Of dan een Laco
Wachttijd is 27 weken, dus genoeg tijd om te sparen en dan kan @ronalds er een triootje van maken😄