Die is inderdaad ook wel moeilijk te kloppen. Wat me nog het meeste zou tegenhouden is die sunburst geborstelde kast, heel krasproof is die niet echt. Zo’n beetje wat jouw Moser ook heeft
Een plaatje voor de sfeer
Die is inderdaad ook wel moeilijk te kloppen. Wat me nog het meeste zou tegenhouden is die sunburst geborstelde kast, heel krasproof is die niet echt. Zo’n beetje wat jouw Moser ook heeft
Een plaatje voor de sfeer
Is zeker geen kleintje. De band liep netjes met mijn pols mee maar 1/2mm kleiner had zeker gemogen.
En da’s ook nog 15mm met een vrij vlak glas en een hoge middenkast.
Ik vind 13mm of minder voor een chronograaf het beste. Van Hamilton dus ook het liefst de handwinder, die is nipt dunner dan de automaat. Maar nog wel te dik.
Maar ze zijn geweldig, de Hammie Intra-matic chronos. De dress watches ook trouwens.
Een maatje slanker was leuk geweest, maar daar heb ik me nog niet vaak door laten tegenhouden.
De handopwinder mist de contrasterende ring die de wijzerplaat van de automaat nu net dat beetje extra geeft, dus die kan het helaas niet worden.
Maar, zoals gezegd, ik ben er nog niet uit. Tijdje laten gisten en daarna zien we wel welke er boven komt drijven.
Deze fraaie Tissot chronometer uit 1896. Kwam ik online tegen. Prachtig ding, en wel heel bijzonder dat na bijna 130 jaar het chronometercertificaat er nog bij zit
Prachtig idd.
Lekker. Staat bij mij samen met de groene op de paslijst voor 2023. Bijna nergens op voorraad momenteel merk ik.
Ot
Een van de og fliegers. Liefst in 36 mm zonder datum en met logo en handopwinder
Ace&dik amsterdam ook niet ?
Nee die heb ik al een mailtje gestuurd. Hebben er wel al een aantal uitgeleverd werd me verteld.
Enne ik weet dat hun omdat ze een goede band hebben met t merk dingen sneller kunnen ritselen dan wat op de site van Nomos zelf staat aangegeven