Wat had je willen dragen vandaag? deel VII

11 likes

Wat vind ik deze gaaf!

4 likes

Ik had bijna gevraagd wat het was tot ik inzoomde.:+1::heart_eyes:

2 likes

18 likes

Horloge voor mannen!

2 likes

Zelfs nog mooier dan menig Grand Seiko!

2 likes

Laten we het er maar op houden dat de meningen verschillen :smiley: en gelukkig maar, anders zou het zo saai worden. Maar voor mij zijn ze een no-go. Meerdere malen naar Tudor gekeken en elke keer kan ik gewoon niet over die snowflake heen stappen. Ik zie prachtige horloges, mooie vormen, maar die ene wijzer… Dan draag ik persoonlijk liever geen horloge, zo verschrikkelijk lelijk vind ik die wijzer. Dus fijn dat jullie het mooi vinden, vooral doen. Maar als tudor een oud Rolex-model opnieuw uitbrengt (kunstje wat ze ook niet te vaak moeten doen, sta eens op je eigen benen), dan baal ik persoonlijk echt van die wijzer die ze aanpassen…

Afschuwelijk :laughing:

3 likes

Gezien de likes is het gros het niet met je eens :nerd_face:. Maar ik begrijp dat je er ook een hekel aan kunt hebben. Even goede vrienden :+1:t3:

:+1:

Het mag, maar die paar likes vallen in het niet bij een paar 100 actieve gebruikers natuurlijk. En zoals ik al zei, gelukkig heeft iedereen zijn eigen voorkeur. Dat maakt de hobby misschien nog wel het leukste. Ik kan oprecht blij zijn voor sommige mensen die dolgelukkig zijn met horloges die ikzelf echt niet zou kunnen dragen. Zo zullen mensen ook wel vraagtekens hebben bij mijn keuzes :rofl:

Dat is zonder meer correct.

Dat ze toch minder cool zijn dan stick-, pijl-, blad-, speer-, broad arrow-, dauphine-, naald- en zelfs kathedraal-wijzers laat onverlet dat ze veel cooler zijn dan mercedes-wijzers. :slight_smile:

Kuch, kuch, Peter Blake, kuch kuch…

Da’s nog eens een sword hand duikertje waar je mee thuis kan komen. Met name ook omdat hij bestaat.

12 likes

Ik vind dit wel een knap wit ding.

11 likes

1 like

Draag de mijne echt vaak. Meer dan ik verwacht had. Super comfortabel en afleesbaar. En nog relatief betaalbaar.

16 likes

Dit zijn zo veel betere Seamaster wijzers dan de skelettekettet.

1 like

Zeker. Alhoewel ik de Broad Arrow wijzers nog iets mooier vind.

15 likes

Soit, die kun je van me krijgen. Broad arrow is cool. :slight_smile: :+1:

Waarom zijn die skeletwijzers zo populair geworden, vraag ik me af? Is dat puur omwille van Bond?

1 like

Dat moet bijna wel. Functioneel is het zeker niet. Net als de SMP bezel trouwens.

Toch heb ik er 1 nieuw gekocht, ondanks die “gebreken”. Deze kleur groen is echt top. De rubber band ook. Ik vind dit veel toffer dan een “Hulk” of “Kermit”.

26 likes

@Fate_Amenable_To_Change @Bauhaus die skelet wijzers zijn in het donker echt bagger af te lezen 🥲

2 likes