Dan sta je toch echt wel in de hoogste kringen bij FPJ.
De “standaard” horloges zijn al moeilijk te verkrijgen heb ik begrepen.
Wel heel cool dat ze gewoon gedragen worden.
Hypotheek op je pols
Dan sta je toch echt wel in de hoogste kringen bij FPJ.
De “standaard” horloges zijn al moeilijk te verkrijgen heb ik begrepen.
Wel heel cool dat ze gewoon gedragen worden.
Hypotheek op je pols
Ja, hij liet ook al doorschemeren dat dit niet zijn enige horloge was van Journe. Hij is bevriend met mijn broer, en hij weet dat ik ook gek ben van horloges. Anders had hij mij dit nooit verteld.
Kom ik aan met een gewone Speedmaster
De tambour wordt in meerdere versies geleverd, en ik vind het wel een verrijking voor de horlogewereld. Het is niet veel merken gegeven om zo’n eigen smoel te presenteren.
Tja, dat was Rolex ook tot 2004.
Maar het LVMH conglomeraat maakt naast Louis Vuitton ook Zenith, Tag Heuer, Bvlgari en Hublot.
Medunkt dat hun kennis en kunde het plakwerk aanzienlijk overstijgt.
Je vergeet Cartier.
ze waren er al voor Rolex inderdaad…
Je bent om?
Niet echt. Het is meer verbazing.
Wat een circus freak dit ding zeg. Wie koopt dat nou? Dat is iets wat je in de overblijfsel bak vindt bij de kringloop als horloge voor kinderen nadat alle prima werkende Ali horloges eruit gehaald zijn. Zelfs dat vind je niet in een kinder surprise
Dat mensen dit niet mooi vinden kan ik begrijpen. Maar een mooi staaltje techniek is het toch wel?!
Eensch.
Foeilelijk, erg mooi gemaakt…
Over smaak valt niet te twisten.
Maar als je een horloge als sierraad ziet, dan is dit toch wel de ultieme vorm.
Pure kunst om de kunst. Compleet onafleesbaar - maar tussendoor wel een fenomenaal stuk techniek. Zou ik het binnenwerk wel eens willen van zien…
Hier heb je een inkijkje:
Toch iets anders dan een wijzertje rond laten draaien. Mijn respect hebben ze.
Prachtig!
Lekker draagbaar, zon kermis horloge
Met zon dikte verwacht ik perpetual calendar, chronograaf, sterrenkaart, triple date, maanfase, glijmiddel dispenser en radio functie…
Wat heb je aan een LV horloge als niemand hem ziet?
Een horloge draag je voor jezelf.
Eender welk horloge je draagt, het wordt door niemand anders gezien dan door jou en dat handjevol liefhebbers / freaks.