Seiko Sary 159: een ‘open heart’ is niet altijd een succes, maar moet zeggen dat ik deze toch wel erg gaaf vind.

Zeker goed gelukt! Mooi en top specs! Squale snapt 't!
Wat ik me afvraag: hebben dit type markers op de 12,3,6, en 9h positie een specifieke naam? Je ziet ze bij wel meer duikers zoals ook bij aquastar.
Ik zou niet weten of hier een naam voor is. Inderdaad zie je ze bij duikers uit of geïnspireerd op de late jaren '60.
Ik vind het er wel gaaf uitzien. Maar ik heb dan ook een zwak voor retro vormgeving.
Bij Rolex noemen ze markers met deze vorm ‘door stop markers’ maar die hebben geen lume. Hier op 6 en 9
die heb ik vandaag binnen gekregen maar mag weer door naar een andere liefhebber,is mij toch te klein
Heb je een pb gestuurd!
Ik zit hier zelf ook nog regelmatig naar te loeren
mooi, maar erg kort gmt wijzertje zit in mijn hoofd
Jazeker, erg mooi ook, maar wel totaal iets anders. Die power reserve indicator vind ik overigens niet te pruimen
Voor discussie vatbaar bij horloges met wat meer 'complicatie vaak geen struikelblok , maar bij deze horloge toch redelijk ‘onder de radar’
(ook omdat de kleur van het uitgewerkte deel niet erg afwijkt van de kleur van de wijzerplaat … bij vele andere modellen wel het geval)