over smaak mag getwist worden hoor!! Maar die accutron is wel heel gaaf….
Dit is vanaf nu officieel een woord.
10 dagen te vroeg, anders hadden we nu al het woord van 2023.
Het is de schuld van Beter Bed. Sinds die reclames heb ik het ook over Baudetteketet, broodjes kroketteketet en ga zo maar door.
Dat valt nou tegen, met jouw welbespraaktheid had ik er iets veel diepzinniger gedacht dan beter bed.
Het spijt me.
Hij wel… verkoop m aan mij
Net de zelfde blog zitten lezen denk ik Leuk ding en gezien het SW210 uurwerk helemaal niet zo duur
Lachen! Wanneer maakt deze zijn opwachting?
Edit) oef 3600 redenen waarom deze er niet komt
Met wat sparen en verkopen……4 maanden hoop ik! 🫣🫣😂
Ja gaaf! Dit is er eentje die je je collega’s niet kunt uitleggen
Gisteren wilde ik na het lezen van het SJX artikel deze RRCC2 dragen, maar @tompj was me toen net voor:
Daarom kies ik vandaag voor de originele RRCC, waarvan ik denk dat deze mij nog beter zou bevallen (de RRCC2 heeft te lange lugs naar mijn smaak):
Komt dat niet door de foto? Lijkt me niet dat die kerel voor een nomos lengte kiest voor de lugs toch?
Ik vind het merk en zeker ook beide horloges prachtig. Hoewel ik niet echt heb gecheckt lijkt de dial van versie twee echt nog veel mooier. Is dat emaille? Ziet er echt zo tof uit.
Helaas niet
Weet niet hoe het vergelijkt met Nomos en ik durfde die naam eigenlijk niet te gebruiken in mijn omschrijving- maar ik moest er stiekem wel een beetje aan denken.
Beide horloges hebben geëmailleerde wijzerplaten