Wat had je willen dragen vandaag? deel VII

:joy: over smaak mag getwist worden hoor!! Maar die accutron is wel heel gaaf….

1 like

12 likes

Dit is vanaf nu officieel een woord.
:ok_hand:

4 likes

10 dagen te vroeg, anders hadden we nu al het woord van 2023.:grinning:

1 like

Dit

16 likes

Het is de schuld van Beter Bed. Sinds die reclames heb ik het ook over Baudetteketet, broodjes kroketteketet en ga zo maar door.

6 likes

Deze had ik wel leuk gevonden voor vandaag

5 likes

Dat valt nou tegen, met jouw welbespraaktheid had ik er iets veel diepzinniger gedacht dan beter bed.:grin:

2 likes

Het spijt me. :pray::pray::joy:

2 likes

Ik heb em om…

:grin:

4 likes

Hij wel… verkoop m aan mij :laughing:

11 likes

Net de zelfde blog zitten lezen denk ik :wink: Leuk ding en gezien het SW210 uurwerk helemaal niet zo duur :slight_smile:

1 like

Lachen! Wanneer maakt deze zijn opwachting?
Edit) oef 3600 redenen waarom deze er niet komt

1 like

Met wat sparen en verkopen……4 maanden hoop ik! 🫣🫣😂

1 like

Ja gaaf! Dit is er eentje die je je collega’s niet kunt uitleggen :grin:

Ik wil deze. Ik wil hem nu. Maaaar ik heb de laatste maanden al twee aankopen gedaan.

15 likes

Gisteren wilde ik na het lezen van het SJX artikel deze RRCC2 dragen, maar @tompj was me toen net voor:

Daarom kies ik vandaag voor de originele RRCC, waarvan ik denk dat deze mij nog beter zou bevallen (de RRCC2 heeft te lange lugs naar mijn smaak):

16 likes

Komt dat niet door de foto? Lijkt me niet dat die kerel voor een nomos lengte kiest voor de lugs toch?

Ik vind het merk en zeker ook beide horloges prachtig. Hoewel ik niet echt heb gecheckt lijkt de dial van versie twee echt nog veel mooier. Is dat emaille? Ziet er echt zo tof uit.

1 like

Helaas niet

Weet niet hoe het vergelijkt met Nomos en ik durfde die naam eigenlijk niet te gebruiken in mijn omschrijving- maar ik moest er stiekem wel een beetje aan denken.

Beide horloges hebben geëmailleerde wijzerplaten :+1:t2:

1 like