Wat had je willen dragen vandaag? deel VII

Zonde!

Ik wel. Maar vind Nomos een prachtig merk met super gave horloges! Maar vind de lugs helaas echt een beetje uit verhouding. (maar dat vind ik bijvoorbeeld ook bij de lugs van Breguet (maar nou ja, ik kon de datum vergroting bij R. ook nooit waarderen en dat gaat momenteel ook prima (dus ik zie hoop)))

Ga ik eens naar kijken dan. Op basis van de pics lijkt de dial van de tweede versie echt nog veel mooier.

Deze staat met nog 2 Orissen op de ‘notsoshortlist’ voor 2023. Moet m nog in t wild spotten. :smiling_face_with_three_hearts:

Dit is een van die twee andere met een lichte voorkeur voor grijze wijzerplaat. Al lijkt me de blauwe ook niet verkeerd. De derde is een Aquis.

14 likes

De rectangular is notoir lastig te vinden inderdaad. Bij nog geen enkele AD gevonden, dus dat wordt helaas blind kopen. Mocht ik hem (eerder) kopen kun je hem altijd komen passen.

Die BCPD zit echt extreem comfortabel bij mij, beter dan de Nomos Club in 36mm. Mijn Aquis (43mm) past ook goed op mijn bescheiden polsen, maar ik merk dat ik steeds kleiner neig bij nieuwe aankopen.

Mooie ‘shortlist’, allemaal leuke (en bereikbare) uitbreidingen op je toch al indrukwekkende collectie.

1 like

Exact hoe ik erover denk. Als Nomos kortere lugs zou gebruiken, had ik er al heel lang een gehad.

De RRCC2 lijkt een beetje richting crème te gaan, versus spierwit bij de RRCC2.

1 like

Ja misschien is het echt de kleur. Maar versie 2 lijkt op een of andere manier ook veel verfijnder.

Deze vind ik ook wel knap

18 likes

Een van deze 3 edelmetalen platen

11 likes

En van welk merk zijn die?

1 like

AnOrdain

1 like

Deze was toch wel errug lekker.

8 likes

Ik had toen de roodgouden in bestelling staan, maar die heb ik geannuleerd. Zag dat ze nu voor de hoofdprijs gaan :man_facepalming:

1 like

28 likes

Omdat je hem blijkbaar toch niet wilde?

En heb je daarom spijt dat je niet gekocht hebt?

Ook op een leren band erg mooi! :+1:t2:

Deze Breitliny blijft trekken

6 likes

Wat een aanname doe jij zeg… nee ik heb spijt omdat het een mooi horloge is en het nu niet meer voor een redelijke prijs te koop is.

Lijkt verdacht veel op deze:

In dezelfde passessie ook deze om gehad:

En deze:

Veel mooier, maar ook een stuk hoger geprijsd. Die is overigens ook in het grijs:

Daarbij zijn deze ook in 38 mm. uitgevoerd.

16 likes

Het waren slechts twee vragen hè… De rest is interpretatie :wink:

Je insinueert er wel wat mee en dat weet je zelf ook. Maar goed, ik ga er dan van uit dat je het niet zo bedoelde. Fijne dagen!

Een van deze twee :thinking:

8 likes