Wat had je willen dragen vandaag? deel VII

AnOrdain

1 like

Deze was toch wel errug lekker.

8 likes

Ik had toen de roodgouden in bestelling staan, maar die heb ik geannuleerd. Zag dat ze nu voor de hoofdprijs gaan :man_facepalming:

1 like

28 likes

Omdat je hem blijkbaar toch niet wilde?

En heb je daarom spijt dat je niet gekocht hebt?

Ook op een leren band erg mooi! :+1:t2:

Deze Breitliny blijft trekken

6 likes

Wat een aanname doe jij zeg… nee ik heb spijt omdat het een mooi horloge is en het nu niet meer voor een redelijke prijs te koop is.

Lijkt verdacht veel op deze:

In dezelfde passessie ook deze om gehad:

En deze:

Veel mooier, maar ook een stuk hoger geprijsd. Die is overigens ook in het grijs:

Daarbij zijn deze ook in 38 mm. uitgevoerd.

16 likes

Het waren slechts twee vragen hè… De rest is interpretatie :wink:

Je insinueert er wel wat mee en dat weet je zelf ook. Maar goed, ik ga er dan van uit dat je het niet zo bedoelde. Fijne dagen!

Een van deze twee :thinking:

8 likes

Vandaag graag deze voor mij.

Deze Lyrique was tot nu toe geheel aan mijn aandacht ontsnapt. Een project van een groep liefhebbers die (heel transparant) met sommige van de beste leveranciers een horloge hebben ontwikkkeld; de Lyrique Etude 1. Ik vind hem prachtig!

Custom uurwerk door Agenhor (bekend van o.a. het uur werk in de Moser Streamliner chrono), kast vervaardigd door Voutilainen, wijzerplaat door Metalem (zoals de Dufour Simplicity) en dat alles in een prachtige 38mm:

9 likes

13 likes

Die onderste is wel echt prachtig hoor!

1 like

Dank voor het delen! Leuk verhaal!

Het uurwerk is echt prachtig en het horloge heeft wel een mooi eigen design zo. Leuk ook de wat andere lugs.

Ik zag geen prijs op de site, dus dat zal wel schrikken zijn :stuck_out_tongue:

Zou die niet bij de Oris Boutique in Amsterdam liggen? Als ze hem daar niet hebben, hebben ze hem nergens vrees ik…

1 like

Die is inderdaad verrassend mooi op die foto! :+1:

1 like

Het zaadje voor een mooie Explorer 2 polar is geplant dus die had ik wel om de pols gewild!

13 likes

Vooral ook als je ziet hoe ze aan de zijkant doorlopen:

Ze zeggen dat dit onder de $10.000,- heeft gekost. Daar zou ik hem ook wel voor willen hebben. Wellicht een relatief lage prijs omdat het de kostprijs betreft?

4 likes