Wat had je willen dragen vandaag? deel VIII

Goud, parelmoer én diamanten…
Jij gaat wel echt los vandaag Rory :sweat_smile:.
Ondanks deze overdaad vind ik hem eigenlijk toch wel stijlvol(misschien wel een andere band erbij dan).

Ik hou het simpel:

Is er eigenlijk iemand op het forum met de Nomos Lambda? :thinking:

19 likes

Oris Aquis 39,5mm op rubber had me wel wat geleken.

Ik zit in een fase dat het mij niet wild genoeg kan. Vrijwel alles waar ik naar kijk is goud en heeft een wijzerplaat van exotisch materiaal

Toen ik mijn Ebel zocht, stond er een met een donkere parelmoer en diamanten wijzerplaat te koop in de VS via chrono24. Met import en dergelijke werd het een kostbare grap, maar ik heb er nu spijt van dat ik hem niet naar hier heb gehaald.
Ik was toen nog niet zeker of de Ebel niet te quirky en een tijdelijke bevlieging was, maar nu het een absolute blijver is, zou ik graag zo’n wijzerplaat ervoor toevoegen

4 likes

18 likes

16 likes

:arrow_up: Zo’n gave CWC had ik wel willen dragen vandaag.

2 likes

Kwam dit net tegen, kan in de juiste kast wel gaaf zijn
20230711_233828
Konstantin Chaykin, overigens

Classy as fuck :ok_hand:

1 like

Ik zou de Pelagos 42 wel eens willen dragen voor een paar dagen.

7 likes

9 likes

4 likes

Wist niet dat jij die ook had Kristof. Lijkt wel of ze weer nieuw gemaakt worden :grin:

Neenee, dit topic gaat over “wat had je willen dragen vandaag”.

Moest ik er ooit een tegenkomen, dan hap ik wel toe. Maar heb een andere klepper op komst. Dus ik krijg momenteel moeilijk extra horloges verdedigd thuis.

1 like

Ow snap. Was niet goed aan het opletten.

16 likes

Je hebt keuzes en je hebt keuzes…

19 likes

Ik ben al een hele tijd op zoek naar een rechthoekig/tonneau/square horloge. En ik kom er maar telkens bij eentje uit waar ik niks op aan te merken heb en dat is de Tank. Dus dat wordt sparen sparen sparen…ben ik bang

14 likes

Deze wel

9 likes

Hier moet ik toch echt eens voor gaan. :star_struck: :ok_hand:

21 likes

:ok_hand: Ik zet iedere maand een paar tientjes opzij…

1 like