Ik heb hem gezien. Heb alleen schrik dat hij teveel gaat overlappen met mijn BB54
Twijfels twijfels. Die onrust hé altijd
Ik heb hem gezien. Heb alleen schrik dat hij teveel gaat overlappen met mijn BB54
Twijfels twijfels. Die onrust hé altijd
Je kunt nooit teveel Tudors bezitten
Mooi! Is dat de SBGR253?
Yep
Waar kijk naar? Klein onbekend micro merk?leuk toch?
Ot: Ik vind dit toch wel gaaf. Foto van Mido site
Vandaag met een potentiële opdrachtgever mega fijn gesprek gehad en zag deze geweldenaar bij hem om de pols. Ik ben achterover geslagen van de ongekende schoonheid . Helaas ver buiten mijn bereik, des te meer genieten van de schaarse momenten dat ik dit soort kunstwerken tegenkom
Zodra de geldpest hier goed uitbreekt is dit de grail. In de tussentijd jaag ik wel op een Marlin Chrono😬
Ik heb er één die op het “hakblok” ligt
Cool, maar prijzig
Ik heb hee en der gelezen dat ze flink afschrijven itt tot andere luxe merken
Normaal wel, maar dit model lijkt gestegen te zijn in waarde.
Daar klopt wel echt heel erg veel aan! Maat, uurwerk, wijzerplaat, kroon, heel fraai.
Laat maar weten hoe hij bevalt als je m straks hebt
Je keek naar de Hiz Serie van Minase, de voorganger van de Divido serie
Bij deze, en ook bij z’n broertje, geldt nou eens ècht dat de schoonheid niet valt te fotograferen.
Alleen IRL zijn ze op hun best.
Inderdaad niet normaal mooi. Je moet ze gezien hebben om het te weten!
‘Beetje’ late reactie maar zag je vraag nu pas.
Hier een uitleg van de site van Jasper @AmsterdamVintageWatches
In 1963, astronaut John H. Glenn Jr. -from the Mercury flight program- visited Japan to much fanfare. The story goes that Rolex seized this opportunity by introducing a special release of the 1016 Explorer. This watch was essentially identical to other 1016s from that time, but featured the words “Space-Dweller” on the dial instead of “Explorer”.
The Space-Dweller print is only seen on a handful of dials in watches with serial numbers all over the place. Interestingly enough, they filed the trademark for the first time in 1966. Additionally, in 2008 four dials, made by Stern Freres for Rolex, turned up on a Sotheby’s auction with these 2 coveted words underneath “Oyster Perpetual”; possibly left-over and unmounted.
Ik dacht exact hetzelfde!
Loop je niet mee voor joker tussen de Aquanauten Nautilussen en de AP Royal Oaks.