Wat had je willen dragen vandaag? deel VIII

Gisteren het privilege gehad om het atelier van de broers in Oldenzaal te mogen bezoeken.
Zwaar onder de indruk van hun passie en vakmanschap.
Had vandaag best eentje van deze willen dragen :grinning:

18 likes

17 likes

De nieuwe Tambour ziet er goed uit! 40mm bij 8,3mm, bracelet taper van 23mm naar 18mm, in-house movement met micro rotor, etc. Maar ja… LV en €19.500, dat zie ik mensen niet zo snel doen (zit je toch erg dicht bij een Streamliner, Antarctique, etc). Toch een geslaagde release.

25 likes

Victorinox Journey 1884:

3 likes

Het is wel een heel knap ding geworden met een prachtig uurwerk… doet me in blauw denken aan de Vacheron fiftysix. De band vind ik wel erg mooi van deze.

1 like

Gewoon simpel deze :slight_smile:

7 likes

Ja en hij doet ook een beetje denken aan de Odysseus. Veel invloeden maar alsnog een eigen gezicht.

1 like

Apart. Gaaf model wel. Vreemde wijzers :thinking::grin:

1 like

Beetje vreemd maar wel lekker :grin:
Denk dat hij niet erg comfortabel is overigens; is een flinke klomp staal zo te zien :grimacing:

1 like

Ja jammer dat. Ik had gehoopt op Ti of carbon.

1 like

Eens; bij zo’n toolwatch hoort toch een laag gewicht. Wellicht dat die er nog eens komt; van de inox bestaat ook een carbon en titanium versie.

1 like

Ga je wat doen met die wens?

Loopt nu een topic met het vergelijk tussen de Ranger en de Spirit:
https://www.horlogeforum.nl/t/longines-spirit-titanium-40mm-vs-tudor-ranger-39mm/461692/21

4 likes

Één van de vele wensen, dus kleine kans dat deze komt…:wink:

1 like

Dat komt meer voor. Direnzo has a lot going for it. Heb al een tijd het gevoel dat er een keer een Direnzo moet komen…

1 like

De nieuwe 62MAS is in mijn hoofd gekropen :sweat_smile:

28 likes

Eigenlijk mag ik niet, mijn horlogepot is behoorlijk leeg en ik heb al een Oris 65 die ik niet wil verkopen. Maar toch… :sweat_smile:

1 like

24 likes

Breitling Navitimer Cosmonaute

17 likes

Je moet toch wat hé als de ST3 maar niet komt, getwijfeld toen deze op de site te bestellen was maar dacht dat ik niet zou kunnen wennen aan de 24u dial.

1 like