Niet dat ik hem kan dragen. Maar net als een kettingzaag om je potloot mee te slijpen is dit te gaaf om niet een keer gedaan te hebben,
Kwijl. Twee, drie horloges verkopen… minder om uit te kiezen en dan deze triple calendar als eindbazenhorloge.
Kun je niet veel mee missen zeker? Hier is de keuze m.b.t. de laatste gemaakt.
Saai? Ja. Maar het klopt wel. Is gewoon een platte confortabele tool.
Ik mis enkel een datum en automaat om hem lang aan de pols te hebben. Wel een leuke afwisseling.
Ik merk dat ik nog altijd het meest de doxa draag. Zou dat geen 2 piece zijn om af te ronden?
Nee jong, je gaat die AnOrdain te hard missen. En je Cartier voor als het net moet zijn.
Maar bij mij voelde het inkrimpen wel aangenaam. 6 voelt ideaal, hopelijk brengt 7 niet weer onrust. Uitloggen zal ook wel helpen bij rust
De speedy kan wel op fleurige bandjes, wat hem een compleet ander uitzicht geeft.
Voorbeeld van @Apeks
Vandaag had ik een Rolex Piccolino 3055 Chronograph in rosé goud willen dragen!
Ik vind het echt een supermooi ding, vooral op de bijgevoegde foto’s. Rosé goud met een beetje patina
Het is wel een beetje aan de kleine kant, maar dat doet niets af aan hoe mooi het is.
Understatement of the year…
net in een ruil met @SSFS deze “saaie” Speedmaster binnen gekregen. zwart, wit, prachtig in zijn eenvoud, I love it. verhaal erbij is leuk maar mij gaat het om het design. binnenkort volgt nog wel een NA-topic (het zoveelste over de Speedmaster maar goed )
@Vigorelli geruild met een Peter Blake, prachtig horloge en voor mij mooier qua design dan de huidige Seamaster Professionals maar de klik kwam maar niet. @SSFS heeft hem nog te koop staan denk ik maar mogelijk al gereserveerd.
Mja, denk dat je gelijk hebt, maar tegelijk heb ik ook een beetje mijn buikje vol van het verzamelen van horloge’s.
O ja, en de sinn mop zou uiteraard ook blijven. Die zou eventueel op leer ook wel kunnen bij een nettere gelegenheid.
Oh ja, das ook zo’n feestje.
Zet de twijfelgevallen in de verkoop. En je ziet wel waar het je brengt.
Dat gaat bij mij ook in pieken en dalen.
Af en toe even stevig inkrimpen tot een stuk of vijf á zes werkt goed, daarna kun je weer met frisse moed verder.
Meestal ga ik ook voor groen. Maar bij deze vind ik de wit/grijze nog mooier!
De groene is boutique only, dus dat word hem sowieso niet, aangezien de grijze markt prijzen ongeveer 3k schelen
Mooie