Deze maar weer eens…
Of toch deze…
Ik hou van kijken naar ronde kasten maar ik draag liever scherpe kasten…
Deze maar weer eens…
Of toch deze…
Ik hou van kijken naar ronde kasten maar ik draag liever scherpe kasten…
Hahaha,
Voor € 29.000
Zijn deze eigenlijk goed? Ik heb er ook al van gucci gezien voor een serieus bedrag maar dan vraag ik mezelf af of ze niet gewoon zoals de andere modemerken zijn? Alleen een duurdere naam dan.
Louis Vuitton is onderdeel van het LVMH concern. Dit is het grootste conglomeraat ter wereld van luxeproducten. Er vallen ook diverse horlogemerken als Hublot, Zenith en Tag Heuer onder. Er is dus genoeg knowhow in huis om een horloge te kunnen maken.
Ah oke dat wist ik niet maar mijn vraag is eerder of ze die know how er ook insteken? Want ik denk dat er een verschil is tussen merken beheren en het ook zelf verwezenlijken.
Dat ze horlogemerken hebben oke.
Maar buiten de richting op economisch vlak te beheren, zouden ze bij zenith nog niet gaan zeggen hoe ze horloges moeten maken snap je?
Dus gebruiken ze de ervaringen bij deze merken om hun merk te perfectioneren of betaal je gewoon veel geld voor de naam?
PB naar Wouter kan dit probleem ook oplossen
Maar heb hem vanmiddag op de grond laten vallen en nu zit de rotor volgens mij los. Op naar de horlogemaker dus.
Het ziet er zeker mooi uit. Gevoelsmatig blijf ik echter toch altijd wat moeite hebben met die mods. Dan maar voor zoiets gaan…