Bijzonder ontwerp, mooi! En 40mm lug to lug is goed te doen voor zo’n platte kast
!
Veel eleganter en die subdials staan mooier gespreid over de wijzerplaat. Bij de Polaris lijken ze nogal dicht bij elkaar.
Bijzonder ontwerp, mooi! En 40mm lug to lug is goed te doen voor zo’n platte kast
!
Veel eleganter en die subdials staan mooier gespreid over de wijzerplaat. Bij de Polaris lijken ze nogal dicht bij elkaar.
Heel mooi minimalistisch, wordt waarschijnlijk wel een pain in the ass om op te winden met deze kroon maar het ziet er wel fantastisch uit.
Exact dat dus !!
Een like voor de onderste 2, bij de bovenste hebben ze de kroon verkeerd gezet.
De 2e!
De TAG
Ik snap nooit waarom ze in winkels horloges laten passen met de kroon geheel uitgetrokken … als er iets kwetsbaar is is dat het wel.
Ik snap je punt inderdaad. Maar moet zeggen heb deze winkel (v. Willegen in Den Haag) erg hoog staan.
Top tent, vriendelijk kundig personeel en prima service… Hier kom je gewoon eens gezellig binnen zonder sluizen, kleerkasten en smeken of je een rondje mag lopen.
En nee ik heb geen aandelen of belangen
Gebeurd overal van Seiko tot Rolex, zal wel nooit fout gaan anders leerde ze dat wel af
De oris
Die wijzerplaat is echt prachtig he .
Daar wordt wel wat aan gedaan. Maar dan vooral omdat er 3 blauwe bandjes incoming zijn.
Die Polaris is echt fenomenaal.
Ik ben alleen een beetje bang voor het formaat op mijn pols.