Wat had je willen dragen vandaag? deel X

Is toch wel echt iets anders

Die Montblanc die @SwissToni laat zien lijkt meer op mijn Seamaster, maar die komt nooit te koop

21 likes

Ben benieuwd of je er aan zou kunnen wennen naast je nieuwe Railmaster, denk dat dan in verhouding vrij lomp draagt. Die is qua proporties perfect :ok_hand:

1 like

Zeker. Maar geen haast.

Ja tof! Een moderne is ook geen straf natuurlijk.

:ok_hand:t2:

15 likes

27 likes

Zit er steeds vaker met een schuin oog naar te kijken… Zie soms mooie deals langskomen in het blauwe gedeelte, jou wellicht ook opgevallen :slightly_smiling_face:

1 like

Leuk!!

Grappige 3 :smile:

1 like

Yep, ik heb hetzelfde. Ergens wel mooi vanwege het gebruikte materiaal, ergens weer jammer dat ie wat minder bereikbaar is daardoor.

Je kunt niet alles hebben :wink:

Die afmetingen zijn wel serieus lekker hoor. Handwinder past ook zo goed bij dit genre.

Grote pluspunten t.o.v. de concurrentie.

2 likes

Mijn zwak voor paars :heart_eyes:

11 likes

Hij is wel aan de grote kant maar niet TE. Of veel te.

Hoop dat het helpt

Nope

Ik bezit reeds de blauwe 58.

Zoooo ontzettend mooi

Absoluut niet te groot. Juist heel mooi en sportief.

Of :thinking:

39 likes

Haha snap ik maar ja een trouwhorloge is ook belangrijk he :laughing:.

Ben erg benieuwd of er klik is als deze eindelijk uitkomt :blush::+1:

13 likes

Absoluut de master control. Er zijn a genoeg sportieve horloges in omloop. Bring back the elegance.

1 like

Ook als niet render vindt ik hem wel echt tof. Perfecte specs ook. Maar dit moet je wel echt eerst passen, misschien draagt dat platte voor geen meter.

20 likes

Poeh gaaf zeg !

1 like

Ook deze kleur is vet !

1 like

Zo zit het in mijn hoofd ook. En hij is wel heerlijk om te dragen alleszins door het titanium :slight_smile:

:+1:

Naast elkaar zou het inderdaad een enorm verschil zijn. Maar goed, dat heb ik met mijn 35mm Tangente en mijn 42mm Speedmaster ook en ik vind beide fantastisch dragen. De sweetspot voor mij zit wel onder de 40mm, maar voor zo’n duiker mag’t misschien wel wat meer zijn.

First world problems :smiley:

2 likes