Longines maakt mooie dingen. Deze blijf ik ook echt leuk vinden
Er staan veel dingen op de verlanglijst om na de speedmaster te halen, en ook dit is er eentje van. Enkel de flanken van de kast vind ik iets te hoog/vlak.
Longines maakt mooie dingen. Deze blijf ik ook echt leuk vinden
Deze is ook interessant Vincent
Mooi inderdaad. Maar alles waar hodinkee aan kleeft ga je op de 2dehands markt niet meer vinden voor ok prijzen. De meeste ontwerpen zijn dan ook wel erg goed doordacht, met eerbied voor het origineel.
De monochrome kleurstelling van de nieuwe black bay zou ik vandaag willen dragen in maatje 58. Helaas bestaat 'ie nog niet, maar ik vermoed dat we daar in 2025 verandering in zien.
Hier ook
Zoiets ook zeker, met een wat groenere band er bij…
Deze staat ook al lang op mijn lijstje, en ik heb eigenlijk een vergelijkbare klacht met betrekking tot that wat rechttoe rechtaan kastvorm. Ondanks ogenschijnlijke populariteit nog nooit in het echt gezien ook. Ik vind ook de prijzen van Longines wat hoog, zelfs op de gebruikte markt, dus het komt er niet zo snel van.
Oef, deze staat nu met een leuke korting op de website van Ace. Die had ik al een tijdje op het oog maar ook mezelf voorgenomen om even niks te kopen en gewoon te gaan genieten van wat ik heb… lastig!
Even gestolen van @wbcoupe uit het topic van @vierport, kwestie van daar on topic te blijven.
Ik heb een beetje kwijl verloren hieraan.
Voor dit soort reacties zou ik m dragen!
De gewone tricolor staat ook wel mooi geprijsd.
Oh ja. Die is spectaculair!
Vind hem zelf ook heel mooi. Juist deze versie. dial en dan gouden indexen en wijzers.
Voordeel panda dial is dat de maanfase mooi wegvalt.
Alleen jammer van dat 1/10th uurwerk. Die secondewijzer is dan geen secondewijzer meer. Mij veel te zenuwachtig
Ik zelf ook wel. Nog steeds blij dat ik deze op de kop heb kunnen tikken, ze liggen niet voor het oprapen