Wat had je willen dragen vandaag? deel X

matcht prima zo, niks meer aan doen :+1:

Mocht het nu zomer zijn, en we doen een stad aan op reis, dan zou dit zomaar een impuls aankoop kunnen zijn. :sun_with_face::lemon::radioactive:

15 likes

9 likes

33 likes

20 likes

Wat mij zo trekt:

Die kleur knalt gewoon dat valt denk ik niet te ontkennen. Mooie maat met 36 mm. En t is eens wat anders als blauw of zwart.

De suggesties vind ik prima maar ik heb al een OP en volgens mij zijn de kleurtjes nog altijd niet makkelijk te krijgen. De GS vind ik een beetje flets. :slight_smile:

Mss moet ik binnenkort maar eens een rondje Amsterdam gaan doen. Heb nog nooit een (rode) Oris rectangular mogen bepotelen en Ace heeft Fears (Cherry red) zag ik recent

OT.

De MUT moon kost bijna €10k.

Nu moet ik zeggen dat ik dit wellicht nog wel voor een beetje meer een grosseres kino vind.

Met maanfase en zoals IK de grossdatum correct vind de eerste 10 dagen gewoon een 0 ipv een leeg vak.

Of zonder maanfase met pr en dan vind ik t uurwerk mss nog wel mooier met zijn 3/4 platte en goldchatons

Jaren geleden de panolunar al eens gepast was volgens mij een redelijk tonnetje. Geen foto’s meer van

14 likes

Waarom bij Glasshüte Original dan ook niet de groene, als je toch wat anders dan blauw en zwart…

Foto credits: Glashütte Original website

15 likes

Gemiste kans dat ze op de dial aan de linkerzijde niet iets als ‘Time’ hebben geschreven. Nu laat je de drager toch in het ongewisse wat daar weergegeven wordt. Jammer.

9 likes

:rofl: :rofl: :rofl:

1 like

Omdat ik al een groene Nomos en een groene Rolex heb. Vind 3 groene wijzerplaten beetje te veel.

En ik moet zeggen. Ik vind een maanfase met een lichte plaat in de regel mooier maar dat is een kwestie van persoonlijke smaak.

@fedaia :joy:

1 like

Je kunt lullen wat je wilt, maar in tegenstelling tot Lange staat er de eerste negen dagen wel gewoon een nul in dat venster. Ik vind de GO mooier dan de Lange, qua Großdatum. Toen ik 'm om had was het indrukwekkend mooi. Maar ik zou zelf geen van die twee horloges kopen als er een MUT Moon mee deed in de race.

Simpelweg omdat de MUT dun is. En discreet. Ik ervaar Duitse Großdatum horloges als statement pieces, en mijn statement is dat ik geen statements wil maken die van de overkant van de straat zichtbaar zijn.

Tja. Bij GS maakt de kleur wijzerplaat niet uit, dankzij de indices en wijzers is het horloge nooit flets. Dat ga je niet zien als je 'm niet in handen hebt. Maar als je iets kleurrijkers wilt…

• Geen rehaut
  • Ook 36mm
  • Mooi plat
  • Wijzers goed van lengte

Helaas wel kut lume. Nomos is echt heel slecht in lume.

7 likes

24 likes

@Nomad , goede keuze!
Ik doe met je mee, en om te voorkomen dat we ruzie krijgen als hij ons tegelijk aangeboden zou worden post ik hier het alternatief…
se-railmaster-22010402001001-imgteaserv2-small~2

13 likes

Ik had deze wel willen dragen vandaag

IMG_8573

17 likes

Same same, but different:

:grin:

11 likes

Haha goede smaak en suggestie :+1: :wink:

1 like

Door @Colnago in “Wat dragen we vandaag”, weer eens op de site van Doxa beland

Had ik beter niet gedaan, want het begint te kriebelen…

Deze is echt wel bijzonder Fraai!..

18 likes

Past bij dit weer. :ice_cube:

white-dial Tissot PR516 Automatic Chronograph
Tissot PR516 Automatic Chronograph rear view

19 likes

Nomos vind ik ook altijd mooi maar waarom hebben ze toch van die lange lugs :man_shrugging:t2:

9 likes

Nieuwe Vulcain Grand Prix

Grand Prix - Small Second Green
Grand Prix - Small Second Green

21 likes