Wat had je willen dragen vandaag? deel X

Rust en eenvoud.
Onverslaanbare combinatie.
En sympathieke prijs.
Ik snap het wel :grinning:

1 like

Ik toon de 3e variatie van de geraffineerde seamaster railmaster met silverdial.
Vermoed dat in 2025 er een (vd3) aan de collectie toegevoegd gaat worden.:thinking:
Probeerde @johngo z’n exemplaar al af te troggelen, maar die zit nog veel te vast aan hem. En dát kan ik me goed voorstellen. :blush:

Komt ie

Zijn er eigenaren van deze zilveren die me iets kunnen vertellen over de afleesbaarheid?
Ik heb het horloge een paar keer op de pols gehad in veel licht en vond het wat vlak overkomen.

16 likes

About vintage espresso martini :cocktail: dial

9 likes

Vandaag de staudt(e) schoenen aan :joy: dus had graag een staudt gedragen

11 likes

De Oris Aquis Great Barrier Reef limited edition IV, een prachtige blauwe wijzerplaat, uitgevoerd met het must-have kaliber 400 met een gangreserve van 120 uur bij 4Hz (!!!). Werkelijk ALLES klopt aan dit horloge. Sowieso al een Oris (Aquis) fan, maar dit exemplaar gaat er zeker nog eens een keertje komen. :smiling_face_with_three_hearts:

15 likes

De blauwe is wel heel mooi :heart_eyes:

1 like

Die fietser heeft mij ook al het zuur aangedaan met zijn oranje blinkert :smile:
Mooi he.

1 like

25 likes

20 likes

Aan de pols heb ik daar nooit last van gehad. Merk op dat ze die lange lugs op bepaalde modellen hebben, andere niet. De Tetra, Ahoi en Tangente hebben een totaal ander smoel dan de Orion en de Club, bijvoorbeeld.

Ik kocht zelf een oranje Club, en deed 'm weg omdat ik er achter kwam dat ik oranje haat. Ik sluit niet uit dat er nog eens eentje met een OG witte plaat komt. Fijne horloges.

Dat is een verlichte keuze

4 likes

De nieuwe

FEARS Brunswick Jump Hour

25 likes

Toch weer reverso’s zitten googelen de afgelopen dagen :sweat_smile::face_with_spiral_eyes:

28 likes

Bijzonder! Die cushion case vind ik ook wel gaaf. Mooie keuze :ok_hand:

1 like

Oh, please. Wat een heerlijkheid.

37 likes

6 likes

Prachtstuk inderdaad. En een heel draagbare maat, dat moet wel een hit worden :+1:

1 like

20 likes

Gotta catch em all :smiley:

1 like

Ik hoop heel erg dat deze ‘gewoon’ leverbaar wordt.

1 like

Mooi die blauwe tint