Oef wat een pracht, wat is het ref nr van deze? Zoiets zou hier ook wel passen bij de andere oudjes… Zijn die uurwerken een beetje te servicen? Daar heb ik altijd schrik van, als ik de verhalen over de Megaquartz caliber 1510 lees die onherstelbaar zijn.
Deze vind ik schitterend, maar niet als het uurwerk niet kan blijven gaan
De nieuwe LE 60th anniversary 65 ! Mijn vinger zweeft boven de bestelknop, maar ik twijfel nog net of het de wissel waard is aangezien ik al een “crazy numerals” 65 heb… even over slapen best!
No date, mooiere bezel insert, nog authentiekere details vs list betalen voor een 65
Ik mijn hart ben ik nog 37,5 jaar dus neen. Het is wel een uitdaging om hem wat meer casual te maken door het juiste bandje te kiezen. Dat is ook leuk aan deze hobby.
Bedoeling is ook om horloges te kopen die niet meer weg gaan. Ik hoop ergens hoe ouder ik kom hoe meer ik hem ga appreciëren.
Wat voor kledingstijl heb je als ik vragen mag? Meer casual?
Die gedachte had ik ook. Maar op den duur kom ik er achter dat ik ze niet meer draag. Dat vind ik zonde, dus dan heb ik liever dat iemand anders er blij mee is. Ik ben wel steeds meer aan het upgraden en hoop dat ik ook de rust vind als ik alle horloges heb die ik graag zou willen. Maar ik ben bang dat de hang naar iets nieuws altijd wel blijft knagen. Als je iets hebt, wil je altijd wel weer wat anders. Anders denk ik ook dat de hobby dood bloedt.
Zeker. Zelden in het pak. En ik vraag me ook echt af of ik dan een reverso kan rocken met een t shirt en jeans. Met de zwarte tank lukte dat me wel. Maar dat is een heel ander horloge.
Gaat nooit gebeuren natuurlijk.
Mss ga ik later toch nog eens een berichtje in het battle topic posten. Ik merk dat dit de moeilijkste keuze is tussen 2 horloges waar ik ooit voor gestaan heb.
Ja, er wordt vaak gezegd dat je een dresswatch prima casual kunt dragen, maar op de een of andere manier lukt mij dat toch niet zo goed. Een poloshirt is ongeveer het meest casual item dat ik draag, en daar doe ik echt nooit een dresswatch bij.
Maar laten we anders gewoon blijven zeggen dat de Reverso een sporthorloge is, dan kan het wel.
Ik denk dat je voor een Reverso toch wel minimaal casual chic gekleed moet zijn. Alhoewel sommige mensen alles kunnen hebben. Ik heb dat helaas helemaal niet
Het verschuift steeds. Dat is wat ik bedoel. Ik zeg nu dat ik tevreden ben als ik er een Explorer, Submariner, Zenith Revival en een GS bij heb. Maar als ik die allemaal heb dan is de lijn denk ik alweer verschoven. Nu kan ik echt niet bedenken welke horloges ik heel graag zou willen hebben. Deze vier die ik noem, zijn momenteel echt de enige horloges die ik momenteel heel graag wil hebben.