Wat had je willen dragen vandaag? deel X

De nieuwe

Promaster Navihawk, the CA4664-60W.

12 likes

Doe deze knaller maar!

19 likes

Waarschijnlijk te groot voor mijn pols, maar indien niet zou dit voor mij (voor een tijdje) uitloggen hier betekenen. Moeten wel eerst de kinderen niet meer naar de opvang voor de fondsen :joy:

26 likes

Mooie release…maar of het de meerprijs rechtvaardigd tov jouw huidige gekke nummers 65…:wink::thinking:

Wel erg lekker…

12 likes

Wat mij betreft: zeker!

3 likes

en anders met een poloshirt en rijbroek… :grinning:

4 likes

@daffie

Lekker. Ik doe met je mee vandaag :star_struck:

10 likes

Het is echt hoe je er zelf in staat. Ik heb nu 2 Cartier Tanks gehad, met de laatste als chiqueste variant. Het maakt echt 0 uit waar je het mee draagt :sweat_smile:

Ik draag eens per week “nettere” kleding en dat is dan een chino en een pullover (met of zonder overhemd eronder) en voor de rest van de week casual broeken, hoodies en sneakers. Draag er echt zonder problemen een Tank bij en zou hetzelfde hebben met een Reverso.

Ik vind het persoonlijk juist heel tof als iemand gewoon een horloge draagt dat hij/zij wil dragen en niet per se erbij past

7 likes

:face_with_hand_over_mouth:

16 likes

Ik denk ook aan groen, maar dit gaan we niet doen.

3 likes

Zo is dat :ok_hand: ieder zijn eigen goesting :slightly_smiling_face:

2 likes

Ze worden altijd in 1 adem genoemd, maar ik vind het heel andere horloges. Denk ook wel dat het niet helpt dat ik al enkele jaren kennis opbouw. Jlc heeft een iets te ernstige reputatie, waar cartier vooral speels is, heb ik het gevoel.

2 likes

Hoe bedoel je die?

1 like

Met deze zou ik wel eens een dagje willen pronken als een pauw :heart_eyes: :star_struck:

24 likes

Prachtig….

1 like

Moeilijk uit te leggen. The watch makers watchmaker zal daar wel wat mee te maken hebben. Jlc is erg sterk in techniek, en is wat gereserveerder in ontwerptaal. Te opzichte van cartier dan. Er zijn uitzonderingen bij beide merken te vinden. Maar in de regel focust cartier meer op vormtaal, terwijl jlc meer focust op het uurwerk zelf.

3 likes

Maar het wordt een JLC dus? :wink:

1 like

Ik heb echt nog geen idee :weary:

Wanneer wordt de knoop doorgehakt?

1 like

Ten vroegste in februari, mss pas in maart. Zolang ik er zelf niet over uit ben wacht ik beter.

1 like