En omdat ik die in een andere draad geplakt heb zit ik plots met een “die wil ik” van de dag. In de 36.5mm uitvoering want ik heb geen polsen als een bouwvakker, op dit donkerbruin leer.
En kers op de taart:
Thickness : 7.41 mm
En omdat ik die in een andere draad geplakt heb zit ik plots met een “die wil ik” van de dag. In de 36.5mm uitvoering want ik heb geen polsen als een bouwvakker, op dit donkerbruin leer.
En kers op de taart:
Thickness : 7.41 mm
Dank je, dit helpt al . Verder ook een kwestie van gewoon tijdje niet naar kijken en dan slijt het vanzelf.
Over die afgekapte cijfers. Ben denk ik één van de weinigen die dit niet storend vindt. Sterker nog ik vind het eigenlijk best mooi. Geeft diepte aan de wijzerplaat.
De subdials vind ik een positief iets, geeft het een eigen smoel. Het tipje van het contragewicht volgt net de trap in de wijzerplaat, dus dat vind ik mooi in balans. De balansbrug is de handtekening van de uurwerkmaker, dus dat is ook een pré. Enkel de afgekapte cijfers zijn misschien wat jammer, maar ik vind het hier ook echt meevallen. Een beetje zoals een 4u30 date op een el primero. Soms werkt het gewoon perfect.
De 1815 chrono is hier dan ook een grail, dus ik ben niet heel objectief vrees ik
Je zit hier ‘met een schuin oog’ naar te kijken, zegmaar
Misschien wel een van hun mooiste modellen
.
@Fate_Amenable_To_Change. Heb je de griep?
Ik krijg een like van je op een horloge die ‘barokke reut’ op de balansbrug heeft en nog een hele boel ander graveersel op de achterkant.
Ot
Prachtig hoor maar bij (Luc)Chopard vind ik die “getrapte” wijzers het net niet op één of andere manier…
Wow! Die Chopard is echt mooi!