Wat had je willen dragen vandaag? deel X

Deze vandaag graag:

17 likes

Ergonomisch ding wel…

image

1 like

18 likes

10 likes

Vandaag deze.

Zag dat er hier één te koop staat en ben eens gaan kijken. Mooi ding en mooie maat. Moet mezelf even inhouden om impulsieve aankopen te blijven doen. Komt dus op mijn lijstje.

9 likes

Tempting, deze is weer beschikbaar

11 likes

Ik zag hem ook al staan. Prachtig ding.
Heb hem alleen niet ‘nodig’, en in t lijstje’ niet nodig, wel leuk’ staat er aleen ander CW horloge dat ik hier ook al heb gezien :joy:

1 like

deze onbetaalbare wil ik ook wel eens op de pols voelen:

5 likes

Die wil ik ook wel :heart_eyes:

Kreeg net mail van Hentschel

Zou m wel lusten

18 likes

Ja, toch?! Vraag me alleen af of deze de reverse panda, die ik afgelopen zomer uitgebreid heb mogen bewonderen en passen, bij de AD, verdringt van de eerste plaats, op de wishlist. :thinking: Ik wil ook deze ‘smoky purple’ ook wel irl zien. Nou ja, tijd zat, om over na te denken en uit te vinden. De spaarpot is nog láng niet vol. :grin:

2 likes

Als je van wieltjes houd heb je er nog één :slightly_smiling_face:

8 likes

Ja, de tourbillon. Voor een dergelijk horloge relatief ‘betaalbaar’. Maar wel heel wat meer dan ik ooit voor een horloge zou willen uitgeven. Daarnaast vind ik de ‘gewone’ smoky purple eigenlijk mooier. Mooiere maat, rustigere layout en gewoon heel mooi gedaan, door TAG Heuer: de classic vibes van de Carrera’s uit de '60s. Maar in een heel nieuw en moderner jasje en met modern gebruiksgemak, zoals 100m WR, bol saffier en natuurlijk met het nieuwe in-house automatische TH20-00 uurwerk, met 80 uur PR. Perfectie, wat mij betreft! :blush:

2 likes

Ik kan niet kiezen vandaag :man_shrugging:t3:

11 likes

5 likes

Deze vier staan op mijn wishlist.
Moet ik wel eerst mijn 39 mm Explorer I verkopen :thinking:

16 likes

13 likes

Deze lijkt daar wel op. Ben hier nog steeds blij mee ^

15 likes

Tudor + chrono = :ok_hand:

14 likes

Die nieuwe paarse is heel erg cool.

Eensch!

Blijft één van de mooiste Pateks ooit, maar net als de Breguet 5157 had ik 'm liever in 35-37mm gezien dan 39.

Helaas staat er een zes op negen.

Zo jammer. Ik vind roulette-nummering gewoon heel erg fout, of je het nou goed of verkeerd doet, maakt eigenlijk niet uit.

13 likes