Wat had je willen dragen vandaag? deel X

Doe je mee aan de campagne?

1 like

Nee, ik laat 'm lopen. Heb nog een duiker incoming! :wink:

1 like

Toffe speedy :man_health_worker:

26 likes

:blush:

TH Mkart9

5 likes

11 likes

15 likes

Deze gezien in Londen, VC Overseas staat echt hoog op de verlanglijst, helaas is de prijs ook wel stevig

15 likes

Omiwatari…

19 likes

Zou voor mij een makkelijke keus zijn… 100% de 18k gouden BB

1 like

11 likes

14 likes

Tsja ik moet eigenlijk alle snoepjes liggen laten.

T grijs en regenachtig buiten.

Doe me maar een kleurtje. Ik zag dat Ace in Amsterdam t merk sinds kort in het assortiment heeft.

15 likes

Inspiratie opgedaan bij @drex

9 likes

Echt een knallertje, zeker voor de prijs. Hands down! :+1:

1 like

Ja, die vind ik ook tof alleen iets te groot denk ik. Echt iets wat je moet voelen denk ik. En ik ben benieuwd hoe dat carbon er in het echt uitziet. Ik zie meestal foto’s van een compleet zwarte kast, en op sommige foto’s zien je ook die carbonachtige structuur, zie hieronder:

6 likes

Ik ben van de PRX Silver Bullet wel erg gecharmeerd. In gedachte zie ik 'm al om m’n pols hangen.

23 likes

CREDOR " Mokume Gane "

gbby986

13 likes

Ik zoek dus naar een reden om deze niet te kopen :laughing: Heb een leuke op de radar en vind hem geweldig. Maar in het echt nog niet omgehad.

Foto van @Ojjz

17 likes

Deze versie inderdaad gepast op mijn 17cm pols. Fits good. De versie die ik vanochtend liet zien is overigens niet te koop, is alleen uitgegeven aan de leden van het Cancellara Cycling Team

3 likes

Hahaha, het is een aanrader hoor! Enige reden om hem niet te kopen is het gebrek aan fijnverstelling; verder prachtig!