Wat had je willen dragen vandaag? deel X

:star_struck:

30 likes

18 likes

17 likes

Geweldig!

1 like

Ja, die is en blijft mooi!

Verdient wel een reissue!

Ik deze gewoon voor een dagje. Eens kijken wat voor leuke reacties ik allemaal krijg.

6 likes

9 likes

Foto van @Gup

10 likes

13 likes

7 likes

6 likes

9 likes

Deze zou ik dit weekend wel willen proberen.

6 likes

Hee! Groen! Jij zocht toch een lekkere kleurrijk zomerhorloge?

Say no more, wink wink, nudge nudge…

Ik wil je niet afleiden van je JLC, uiteraard, maar ik zou deze pistache Chronomat wel willen hebben, en zelfs @TagEd moet toch bekennen dat dit een poepje mooier is dan die rare Carrera’s in die zuurstokkleuren? Ja toch? Niet dan?

Ik zou 'm niet kopen, maar vind 'm briljant. Eindelijk eens een bedrijf wat gevoel voor humor heeft over the year of the snake, zeg maar. Super cool. En retro creds voor de Nokia shout-out.

Ik heb normaliter een teringhekel aan gravures, maar dit stukje Jugendstil / Art Nouveau is… ja, ook briljant. Deze zou ik vrolijk aan kunnen schaffen en dragen. Geweldig. En ik houd niet eens zo van goud. Hulde!

7 likes

Idd een mooi horloge. Maar ik ga gewoon erg goed op die Carrera vormen. Is, in al z’n uitvoeringen en maten, denk ik wel m’n favoriete horlogemodellijn. Maar die Breitling hierboven lijkt me ook geen straf, hoor. :grin:

8 likes

dit leuke modelletje, zonder de luxaflex- of lamellenstrepen op de wijzerplaat, 38 mm ook nog :+1:

23 likes

De nieuwe

no.5

Van Otsuka Lotec

4 likes

17 likes