Een horloge met een kleine seconde staat op mijn lijstje voor ooit. Deze vind ik mooi en rustig. En hij is dan nog betaalbaar ook.
Absoluut mooi. Maar groene horloges blijven hier nooit. Dus ik kan beter bij zwart, wit en blauw blijven
In 41 mm graag
Nog niet alle seinen staan op
Groen. Waarom?
Dat is nogal persoonlijk dus word hier niet gedeeld. Had gehoopt 2 weken geleden duidelijkheid te hebben. T is niet anders
Q2 25 hoop ik deze toch tegen te komen in 36 mm target nr 1 dit jaar. Mits. En dat mits heeft behalve de persoonlijke situatie ook te maken dat t nieuwe model 36 mm nog niet te vinden is op de site’s van diverse ad’s daar vind men t oudere model.
Wat nauwelijks goedkoper is dan t
39 mm model.
Huidige 36 mm zou onder 10k moeten liggen volgens de officiële site en is al enkele maanden te krijgen. Maar staat bijna bij geen enkele ad op de site. Foei……
Prachtig Max. Nog nooit een opgelegde lecoultre naam gezien. En wat een mooie scherpe kast.
Prachtig
Edit: @Aamon had 'm (uiteraard) al op de korrel in ander topic met veel mooiere foto. Even die lenen:
Pfoeh
Volgens mij heeft Moser dit altijd… Maar jammer dat ze hier geen “niet tourbillon” versie van hebben uitgebracht, wat een prachtkleuren combinatie
Tandjes wat mooi!
Die band is een beetje de trademark van de pioneers
Erg lekker
Jaren 20 van de vorige eeuw vind ik echt de meest fascinerende periode; veel beter dan dit wordt het voor mij niet: