Wat had je willen dragen vandaag? deel X

13 likes

6 likes

Nee dat had ik pas achteraf gezien. Ik had snel wat foto’s tesamen gegooid en je vindt niet zoveel foto’s van de blauwe automaat. Dus ik was wat te haastig. Deze moest het zijn:

Ik heb een tijd terug de handwinder in rose goud kunnen passen en die was me net wat te klein. De Moonphase in zwart heb ook eens om gehad en die is groot, maar zeker niet te groot… dus de automaat is de perfecte maat en die heeft inderdaad een mooie small seconds :+1:

Ze hebben beide een brush op de zijkant. Enkel de rose gouden waren tot voor kort volledig gepolijst, iets met een zachtere legering liet ik me vertellen. Geen idee of er iets van aan is. De brush op de zijkant is inderdaad een mooi detail.

Saxonia

1815

Feit dat de Saxonia een automaat is vind ik wel leuk, ik heb al 3 handwinders. Dus als ik het budget kan vrijmaken zal het die wel worden. Maar eerst wat verkocht krijgen dus :thinking:

Je hebt zeker een punt. Maar ik heb al mijn Nomos Tangente en mijn Karesansui Grand Seiko (die ik wil inwisselen voor een SLGW003), dus het mag wel eens wat anders zijn. Ik draag vaak blauw en ik vond mijn matblauwe Nomos Club echt een perfect kleur. Het maakt het horloge ook net wat minder klassiek, vandaar de keuze voor die :blush:

De Saxonia bestaat ook in witgoud, maar dat vind ik maar een heel monotoon stuk. Geef mij dan maar de Up Down met zijn cijfers en blauwe wijzers :wink:

15 likes

Deze had ik vandaag graag gedragen.
Hoop dat er ooit nog een mijn pad kruist.

12 likes

17 likes

Die zijn gangwerk is wat klein voor de kast…

1 like

En hij komt er mee weg.

1 like

Ja, da’s heel wat eleganter opgelost dan in die 37mm pateks.

1 like

Dat is een feit. Loupje erbij en genieten maar :smile:

1 like

Wat een tof ding inderdaad! :zap:

wave banden van Ebel is helemaal top hoor, goede smaak.
ook die no-date (time only) vind ik super.

heb iets vergelijkbaar gevonden, de sport classic.
image

5 likes

Heerlijk eigenzinnig:

17 likes

17 likes

21 likes

14 likes

10 likes

On date deze snowflake uk time :blush:

:wink:
HF

12 likes

Dit horloge past eigenlijk totaal niet bij me, maar altijd als ik hem zie, krijg ik zin om er een te kopen.

2 likes

17 likes

Dit aangekondigde model spreekt me aan. Komt in meerdere kleuren, waarvan ik wit en zwart de interessantste vind. Wit met full lume dial, zwart met lumed nummers.

Welke kies jij?

• Wit
  • Zwart
0 stemmers
2 likes