Wat had je willen dragen vandaag? deel X

Doe mij ook maar zo’n oudje vandaag :drooling_face:

23 likes

18 likes

Wat een bizar vette plaat. Heel mooie horloge! :heart_eyes:

1 like

Is wel meteen de saaiste. Die groene is echt een stuk leuker, om naar te kijken. :person_shrugging:

Aan wie? Aan jezelf? Geen probleem. Soms lopen dingen anders.
Aan je vrouw? Hmmm. Tja… da’s een ander verhaal. :grimacing: :wink:

Ken dat hele merk trouwens niet. :thinking:

Edit: ah, o.k…

Ja, die lust ik ook wel! :star_struck:

1 like

Isn’t it just? In principe blijft het natuurlijk niet meer dan een mooi vormgegeven standaard uurwerkje voor best wel wat geld, maar soms vraag ik me af of, net als bij kunst, puur het hebben van de juiste vormgeving en executie toch die hoge prijskaartjes waard kunnen zijn. Hoeveel hier nu artesanaal aan is… Al lang niet meer te krijgen, en ik heb geen idee hoeveel ervan zijn gemaakt (was een op tijd gelimiteerde LE).

1 like

Uurwerk is inderdaad weinig bijzonders, maar de kast en plaat zijn perfect afgewerkt vind ik. Dat dat wat mag kosten, snap ik wel!

1 like

28 likes

Poh! Deze is wel lekker zeg!

1 like

17 likes

Leuk!

1 like

20 likes

Nee echt niet, respect voor Los Muertos, maar niet op deze manier…

Deze wel, dag, week, maand, jaar :

12 likes

Gassan op de Dam heeft een heleboel uit verschillende collecties. Heb wat horloges uit de Senator, Pano, en SeaQ collectie gezien.

Uiteindelijk een Lunar, Panoreserve en een PanomaticInverse gepast. Prachtige horloges.

2 likes

Kwam deze tegen op zeitauktion. Wil ik best wel eens proberen :heart_eyes:

8 likes

heeft steltman in Den Haag ook niet wat liggen?

2 likes

Deze:

16 likes

De nieuwe

Grand Seiko Sakura-Kakushi 18k Rose Gold 62GS

Ref: SBGH368

24 likes

Precies dat. Gassan had op de Masters ook een grote GO booth met watchmakers uit Glashutte. Ze lijken veel effort in hun te steken. Ze verkopen alle modellen.

1 like

14 likes

Ah, nog iemand die hier naar kijkt…

17 likes