Wat had je willen dragen vandaag? deel X

20 likes

Jouw schuld

1 like

Sorry.

Deze heb ik ook op mijn lijstje potentiële duikers staan.

Volgens mij heeft @Fate_Amenable_To_Change deze in blauw. Ervaringen?

13 likes

Die vind ik wat dressy voor een tool.

1 like

Hopelijk komt er snel een stalen band voor de Super 200! :star_struck:

9 likes

Eh… wow.

1 like

Deze graag

6 likes

Mannen dank jullie wel.

Steltman is de eerste waar ik aan dacht want een aantal jaar geleden voor de etalage gestaan en stond me bij dat hun GO hadden. Daarom zeg ik ook GO is bijna in NL niet te krijgen.

Gassan wist ik niet. Kom ik ook liever niet meer daar binnen waarom is eigenlijk niet toestaan maar iets in de trant van we gaan t nakijken, niks gehoord 4 keer achteraan, ok jullie willen mijn geld niet dat mag, kijk ik elders, iemand die me wel serieus neemt en mij geld WEL wil hebben, Intussen de FF via een andere ad wel al enkele jaren in bezit maar eerlijk gezegd al jaren niet meer in de hoofdstad geweest en nog langer niet bij Gassan geweest.

Fillipucci. Panoreseve zou nieuw zijn, totaal onbewust is een van de pics die ik heb gepost een van hun is. Maar als ik de (om)doos bekijk zie ik wel plekjes van beschadiging :face_with_monocle: kom ook de komende maanden niet in de buurt.

Nieuw is nieuw. Dus horloge en dozen 100% kras vrij en zonder beschadigingen te zijn en anders mag jij je prijs nog verder aanpassen. Naar beneden :rofl:

OT heb niet veel met oranje

Maar deze

Ochs junior

4 likes

18 likes

Sodeju, soms twijfelt een mens te lang.
Deze hier, die even in het blauw gezweefd heeft.
Zo. Ongelooflijk. Veel. Horloge voor het geld.

13 likes

Dat is dan sinds kort. Want ik moest voorheen GO onderdelen ophalen bij Tourbillon in Amsterdam, maar die zijn permanent gesloten.
In Düsseldorf zijn er diverse juweliers die alles hebben liggen van GO. En daar is iedereen super sympathiek laatste keer dat ik er was.

2 likes

Wat een prachtig ding is dat toch he?

Altijd leuk als merken hun heritagelijnen kunnnen doorzetten met moderne smaakvolle modellen.
Wel grappig dat ze niet leren uit hun fouten uit het verleden door de datum weer op 12 te zetten.

33 likes

Enkel bij de zwarte en ik vind het net mooi.

1 like

Ga ik voor deze

21 likes

Doe mij maar all in.

22 likes

Vind ik juist leuk. Die knipoog naar het verleden. :blush:
Daarnaast zijn er meerdere varianten met de datum op 6 of zelfs 9, voor hen die er niet mee kunnen leven. :wink:

Maar idd, zeer geslaagde modellijn, vind ik ook! :star_struck:

5 likes

8 likes

11 likes

Das geen fout maar karakter.

1 like

Is simpelweg lekker :yum:
https://twobrokewatchsnobs.com/wp-content/uploads/2023/12/TAG-Heuer-Carrera-Glassbox-Chronograph-15-1536x1152.jpg.webp

1 like