Haha, ja blijft echt een leuk horloge! Echt een eigen gezicht, en kan er (zeker voor het geld) echt weinig op aanmerken qua afwerking!
Ooit mezelf op de voorverkoop lijst gezet. Maar toen ie dan klaar was mijn staart ingetrokken. Nu een beetje spijt van
Qua ontwerp kon dat wel eens origineler zijn dan de GO. IK zou het in dit genre bij Wolbrook of Airain houden.
Wat ik me al tijden afvraag… Wat is de betekenis van 91 13?
Grappig genoeg een kirazuri wijzerplaat. Maar goed, GS zelf riep wel iets over bloesems.
Dat ze voor dames wel een horloge van 10mm dik kunnen maken, dat steekt.
Ja he?
Jammer dat t een vuile blauwe is en niet echt een bestaand model.
Schijnt irl wel gewoon blauw te zijn, maar een probleem voor camera’s?
Ik wil er ook wel 1tje
Good lord wat mooi! Die witte ook
Is dezelfde, binnenstebuiten…
Ik ga kapot hier
Ik weet niet wie wat weet he, op het bekende mensentopic werd me verweten dat ik ervan uitging dat iedereen hier een luminor wel herkende…
Ik weet dat dit skindiver-ontwerp in de jaren '60/'70 door meerdere merken gebruikt werd en heb gelezen dat o.a. Wolbrook/Douglas ‘eerder’ was dan Glashutte. Het zou interessant zijn om eens uit te zoeken waar dit ontwerp vandaan komt en wie de allereerste was. Ik vind het in ieder geval een tof ontwerp, het zit een beetje tussen een field watch en een ‘echt’ duikhorloge in, perfect om dagelijks te dragen. De Glashütte (met name de Panorama Date) spreekt me vooral aan omdat het technisch zo gaaf is, dat uurwerk is echt heel mooi om te zien.