Wat had je willen dragen vandaag? deel X

Echt he? En toch was het exact die afbeelding die me deed intekenen :face_with_peeking_eye:

1 like

Maar ze maken bovengemiddeld spul. Dat maakt mij vergevingsgezinder tegenover marketing BS.

2 likes

14 likes

Ik was er niet bij :grimacing:. Wat ik belangrijker vind is wat ze maken. Ik kan me moeilijk voorstellen dat je een GO SeaQ met opgelegde nummers en een niveau van afwerking om je vingers bij af te leggen niet mooier vindt dan een Douglas of Wolbrook.

19 likes

Om eens te zien hoe zoiets draagt en voelt, erg geslaagd.

24 likes

Klopt zeker. Maar of ik Panomatic Date doeloe aan een duiker uit zou geven? Want duiker.

1 like

Gewoon kopen. Hij heeft fondsen nodig voor zijn Reverso.

2 likes

Ftfy

1 like

Is goed, koop jij dan mijn Rectangular. Ik heb fondsen nodig voor mijn volgende aankoop :wink:

2 likes

Maar je hebt al een Doxa, en je duikcursus moet nog van start gaan

1 like

Ik kan wel een eitje koken. Daar heb een cursus van la mama voor gekregen.

1 like

Alles wat ik niet wil in een horloge:

• Rainbow icing? :white_check_mark:
  • Geïntegreerde bracelet? :white_check_mark:
  • Edelmetaal? :white_check_mark:

Geweldig! Ik zou 'm zo willen hebben. Een prachtige daily driver. Mode-horloges for the win.

21 likes

7 likes

Ik snap dat wel. Die band is echt prachtig. Beetje begrotelijk alleen.

1 like

Haha, dit is zo herkenbaar. We hebben allemaal onze principes over wat we -in de regel- wel en niet zoeken/accepteren in een horloge.

Louis Vuitton
Icing
Rainbow

Maar deze klopt echt als een bus. Ik zou hem met plezier dragen. :partying_face:

Maar dan de :pig2: vraag: quanta costa?

1 like

De meningen zijn er over verdeeld, maar ergens vind ik hem tof, voor het geld.

3 likes

Ventura V-tec Sigma

image
Na al die jaren is mij nooit vergeten dit leuk klokje in de 2008 film Bangkok Dangerous(weet niks meer van de film……:stuck_out_tongue_closed_eyes::popcorn:)

3 likes

Gelimiteerd op 30 stuks, 130.000 Euro de neus. Ik geloof niet dat we gaan vragen of we een inkoop-actie van 3 stuks kunnen doen, toch?

2 likes

Wat mij betreft wel. :tada: Alleen niet namens mij.

13 likes