laatste foto is toch de sluiting???
Dan is de sluiting beroerd afgewerkt
Deze tot en met woensdag. Volle maan.
Gave Seiko, hè? Alleen zonde dat het 6R-uurwerk niet zo accuraat is.
Merk je dat echt? Als je een accurate zwarte duiker wilt dan koop je beter deze:
Ik draag zelden 1 horloge een maand aan een stuk, en moet vrijwel nooit een automaat bijstellen omdat ie achter of voor loopt, enkel omdat ie stilgevallen is omdat ik hem te lang niet gedragen heb.
Het zou me overigens niet verbazen dat dit caliber gewoon op -3 seconde te regelen is. Seiko wil zich gewoon indekken en niks garanderen . Het kan me eerlijk gezegd niet boeien.
Dat bovenal. Ik heb destijds lang getwijfeld over de spb 147 en nooit doorgehapt. Bij deze doe ik het mss wel. Wie weet
Ha, CWC. In het verleden had ik een ‘RN300-MT QS120’. Wat een kwaliteit, zeg.
Maar succes met de keuze!
Nog beter. Zou zelf ook de niet zwart gecoate kast kiezen.
Ik heb de blauwe nu twee weken, en hoewel een heel fijn en comfortabel horloge loopt ie wel +20 sec per dag. Binnen spec, maar valt mij toch een beetje tegen want binnen een paar dagen zit je er toch een minuut of meer naast. Zal vast wel af te regelen zijn, heb nu de vraag uitstaan bij de juwelier of zij dat kunnen regelen.
Die gaat niet eens op mijn snoepjes lijst. Die gaat direct naar potentiële volgende aanwinst. .
Prijs valt ook ‘redelijk’ mee. Va €6050 al zal t model wat jij laat zien meer kosten.
Man die heeft veel.
- Klein merk
- Handopwinder
- Redelijke maat
- Maanfase en pointerdate. Twee complicaties die ik nog niet heb.
OT.
Ik kan vandaag niet kiezen.
Deze nieuwe kleur van de JLC ultrathin. Alleen dat prijskaartje weer.
Als ik toch dat geld voor staal moet uitgeven.
Dan hou ik liever een paar honderd ekki in mijn zak en zou dan eerder voor deze gaan. Hi beat 80 uur pr en damn best een mooi tikkend hart
En als we dan toch bij Habring2 blijven. Doe dan maar de nieuwe regulator
Jaaaaaa