Onopvallend en mooi
124200 is echt te klein.
114200 draagt en is daadwerkelijk een stuk groter.
Bedankt voor de tip. Wel vreemd dat ze allebei als 34mm in de boeken staan.
Dikkere lugs en dikkere bezel.
Echt veel mooier de oudere. Nieuwe is echt een damesmodelletje.
Moet er toch maar eens van komen denk ik!
Doen man.
Pohh die JLC is wel een snoepje hoor! prachtig in balans. Wat een prachtige kleur wijzerplaat.
Ja die JLC is nice, alleen de diameter had ik persoonlijk liever iets kleiner gezien en de prijs inderdaad
Misschien de 36mm ultra thin moon een mooie optie? Uurwerk vult de kast beter, mooi in balans en een klassieke maat.
Ik denk dat wij jaren verwend zijn door JLC met lage prijzen en dat ze die nu ineens omhoog gooien is niet heel slim van ze.
Als je naar het pakketje kijkt van deze mut moon 36mm, dan krijg je voor je 9900 een prachtige dunne moonphase van de beste uurwerkbouwer van horlogeland. Ik vind de deal van de 36mm ten opzichte van de 39mm a 12k nogwat, best goed!
Citizen Parawater 120m Jet Autodater. Bouwjaar is een mysterie want citizen hield dat niet bij. Het uurwerk is tussen ‘62-65’ gemaakt. Je kunt een boompje opzetten of deze er eerder was dan de 62mas.
36mm is wel aardig, maar dan in combi met een 17mm bandje is echt voor een man. Die smalle lugs maken het echt een dames horloge.
Aiii die 17mm had ik nog niet gezien. Is wel erg smal. Minimaal 19mm was perfect geweest.