Wat had je willen dragen vandaag? deel X

Bulova Precisionist 96b213. :+1:
I have to confess that I became a Bulova :nerd_face: nerd. :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

13 likes

Lekker origineel :rofl:

Vulcain ziet er beter uit.

3 likes

Achja, er is in ieder geval iets te kiezen. :sweat_smile:

1 like

Vandaag deze Moneta Moonphase van Frederique Constant aangehad. Met een kleine pols zijn de meeste dress horloges die alleen maar uit wijzerplaat bestaan, vaak te groot.

Maar dit snoepje paste perfect op de pols, heel mooi in real life, die bezel onder het glas geeft hem iets bijzonders en de secondeloze wijzerplaat straalt rust en klasse uit. Nom nom nom.:yum:

31 likes

Fraai en ook de moonphase is mooi ingetogen.

1 like

Prachtig.

Met zijn 37mm en quartz erg praktisch en draagbaar. Wel aan de prijs met 1k voor een non HQ quartz. Maar de maanfase is cool en mooi gedaan. Dank, kende hem nog niet :ok_hand:

1 like

Less is more. Qua prijs zijn ze instap, maar is echt wel een premium horloge, gewoon met weinig complicaties.

1 like

niet voor het één of ander, maar hier moet ik toch even :thinking: :star_struck:

10 likes

I love blue :blush:

1 like

Je weet dat t brons van Hentschel niet oxideert :upside_down_face:

Ot

In 36.25mm

Foto gejat van de officiële site.

8 likes

Ineens zin in een 1601.

18 likes

Mooie. Die zonder datumpuist en met 1 à 2 lijnen minder op de wijzerplaat en ik ga ook nog beginnen twijfelen. Stel je voor. :ok_hand:

1 like

Die is nu juist zo karakteristiek. En ja, er staat veel tekst op. Kan 'ie hebben, vind ik.

2 likes

Ik schaam mij bijna om het te zeggen, maar… ja, eigenlijk stoort die mij niet half zoveel als ik mezelf zou willen voorhouden :joy:

Klopt! Misschien omdat het een witte wijzerplaat is. Te veel witte tekst op zwarte wijzerplaat vind ik veel storender.

Hoe groot zijn deze? 36, 38mm?

1 like

36 mm. Veel groter moet je hem volgens mij ook niet hebben.

2 likes

Deze, om @MrMojo af te troeven.

15 likes

Nog iets leuks uit Twente

8 likes

Prachtig!

Horizontale cijfers i.p.v. “meedraaiend”. Wel een beetje een vlak plaatje hoor, zonder reliëf :wink:

Is dit porselein?

1 like

Ja, volgens mij wel.

1 like