Wat had je willen dragen vandaag? deel X

Ineens zin in een 1601.

18 likes

Mooie. Die zonder datumpuist en met 1 à 2 lijnen minder op de wijzerplaat en ik ga ook nog beginnen twijfelen. Stel je voor. :ok_hand:

1 like

Die is nu juist zo karakteristiek. En ja, er staat veel tekst op. Kan 'ie hebben, vind ik.

2 likes

Ik schaam mij bijna om het te zeggen, maar… ja, eigenlijk stoort die mij niet half zoveel als ik mezelf zou willen voorhouden :joy:

Klopt! Misschien omdat het een witte wijzerplaat is. Te veel witte tekst op zwarte wijzerplaat vind ik veel storender.

Hoe groot zijn deze? 36, 38mm?

1 like

36 mm. Veel groter moet je hem volgens mij ook niet hebben.

2 likes

Deze, om @MrMojo af te troeven.

15 likes

Nog iets leuks uit Twente

8 likes

Prachtig!

Horizontale cijfers i.p.v. “meedraaiend”. Wel een beetje een vlak plaatje hoor, zonder reliëf :wink:

Is dit porselein?

1 like

Ja, volgens mij wel.

1 like

Is het middelste van die wijzerplaat gebruikt om de buitenste ring van de wijzerplaat zo glad te krijgen? :clown_face:

1 like

8 likes

Patek Phillippe Calatrava 3433 en een Lancia Fulvia. Mijn wensen zijn eenvoudig.

18 likes

image

8 likes

Is de winter al voorbij?

12 likes

Relax.
Nog maar ca 160 dagen dan wordt het lente

2 likes

Hoe gaat het op dag 5?

1 like

Bovenaan de wishlist

13 likes

Lukt wel :slightly_smiling_face:

7 likes

16 likes

Gisteren ook uitgebreid kennis gemaakt met de 39mm versie van de Longines Hydroconquest. Ik moet zeggen, samen met de nieuwste Seiko Spb453, is dit de best zittende duiker op mijn smalle pols.

Voor velen een bekende, in real life ziet deze duiker er heel mooi uit met vefijnde details in de dial, ceramic bezel is mooi, mooi blauwe sunburst en ik vond de armband gewoon erg mooi. Obv foto’s zou ik dat niet zeggen. De clasp is een lachertje, zelfs Seiko doet dat beter.

De Spb en deze verschillen niet eens zo veel in prijs. Dus het komt dan meer op smaak aan.

7 likes