Wat had je willen dragen vandaag? deel X

KUOE Royal Smith 90-006. Ik ben fan.

9 likes

Zwart of ivoor :man_shrugging:t3:

Beide prachtig

10 likes

Had vandaag niet anders willen dragen dan deze. Misschien moet ik hem maar gewoon houden. Het gevoel dat ik spijt ga krijgen van verkoop overheerst vandaag. Dan maar lekker doorsparen!

13 likes

Volgens mij zijn er meer maar bij deze valt er vanwege het saaie inhouse caliber niet veel te zien hoor…

3 likes

Dat kan zo zijn maar dit is wel de enige Tudor met zichtbodem dat ik mij kan bedenken zo.

2 likes

Zit de laatste tijd met deze 2 in m’n hoofd:
ga041-omega-seamaster-planet-ocean-2201-50-00

11 likes

Doe maar een fris kleurtje voor vandaag :grin:

11 likes

Zou zomaar kunnen. :blush:

De North Flag niet vergeten! Geef mij die maar vandaag (om ontopic te blijven)!

Wat een heerlijk horloge was dat toch. Voor op zijn tijd :slight_smile:

23 likes

29 likes

Heerlijk

1 like

Ik zou zelfs deze voor een dagje kunnen accepteren, omdat ik maar een eenvoudige jongen ben.

19 likes

Prachtig :ok_hand:
Maar die datum hadden ze toch beter weg kunnen laten :face_with_peeking_eye:

3 likes

Helemaal mee eens, al vind ik hem hier toch een stuk minder vervelend dan bij de witgouden XP Tonneau.

1 like

Ja, eens :+1:

1 like

Ik ging net hetzelfde zeggen. Maar een datum verkoopt beter aan de grote massa, in tegenstelling tot wat wij puristen hier denken. Ik herinner me dat de Longines CEO dat eens zei in een interview. Verder wel een prachtig stuk!

1 like

Gr, Vigorelli

7 likes

Ook nooit begrepen dat ze deze niet in een 39/40 mm hebben uitgebracht. Heb er zelf eentje maar het blijft een enorme klatser, zeker op staal door de endlinks. Verder leuke ontwerpen!

Gr, Vigorelli

1 like

10 likes

Ongewijfeld. Een datum is zo standaard geworden op een horloge dat veel mensen het ontbreken ervan als een gemis zien.

1 like