Wat had je willen dragen vandaag? deel X

Zou zomaar kunnen. :blush:

De North Flag niet vergeten! Geef mij die maar vandaag (om ontopic te blijven)!

Wat een heerlijk horloge was dat toch. Voor op zijn tijd :slight_smile:

23 likes

29 likes

Heerlijk

1 like

Ik zou zelfs deze voor een dagje kunnen accepteren, omdat ik maar een eenvoudige jongen ben.

19 likes

Prachtig :ok_hand:
Maar die datum hadden ze toch beter weg kunnen laten :face_with_peeking_eye:

3 likes

Helemaal mee eens, al vind ik hem hier toch een stuk minder vervelend dan bij de witgouden XP Tonneau.

1 like

Ja, eens :+1:

1 like

Ik ging net hetzelfde zeggen. Maar een datum verkoopt beter aan de grote massa, in tegenstelling tot wat wij puristen hier denken. Ik herinner me dat de Longines CEO dat eens zei in een interview. Verder wel een prachtig stuk!

1 like

Gr, Vigorelli

7 likes

Ook nooit begrepen dat ze deze niet in een 39/40 mm hebben uitgebracht. Heb er zelf eentje maar het blijft een enorme klatser, zeker op staal door de endlinks. Verder leuke ontwerpen!

Gr, Vigorelli

1 like

10 likes

Ongewijfeld. Een datum is zo standaard geworden op een horloge dat veel mensen het ontbreken ervan als een gemis zien.

1 like

Binnen de context van een 2 delige collectie, zegge dressy en sportief/daily deze weer eens aangehad.

De SPB453 needs no introduction. En het wikken en wegen is tussen deze en een blauwe 39mm Hydroconquest. De Seiko drapeert goed om de pols. Ziet er op foto’s slaapverwekkend uit maar in real life zitten best wat mooie hooglans accenten op wat hem een tikje sjiek meegeeft. Het is nog steeds een toolish diver.
De Longines is juist omgekeerd. Heel veel polish op de band, wat erg mooi is vind ik. Mischien iets te dressy?

De dress honeurs naar grote waarschijnlijkheid zullen worden vervult door een FC Moneta Moonphase.

What to do?

18 likes

Tov een Hydroconquest…

:point_up_2:

1 like

Erg fraai. Ik vind persoonlijk alleen dit soort ‘roeispaan’ wijzers niet zo mooi. Zou er best mee kunnen leven btw… :innocent:

1 like

Ik begrijp je. Zelf vind ik ze juist mooi, maar ze ogen misschien wat stoerder dan je zou verwachten op zo’n chic horloge.

1 like

Tudor Black Bay ceramic

12 likes

Haha herkenbaar, ik vind hem op de pols ook een stuk leuker dan op foto’s maar (mening) nog altijd een tikje saai. Ben daarom zelf voor een mm200 gmt in de markt. In jouw geval zou ik dus voor de Longines gaan.

3 likes

Geinig. Ik kom net af van een MM200 GMT. Super gaaf ding natuurlijk. Vond hem uiteindelijk een tikje te groot en het is toch wat meer een sieraad dan een tool.

De Spb zou van een stoplight secondewijzer al wat opfleuren en mischien een toefje rode tekst al la Pelagos.

Keuzes keuzes