Wat had je willen dragen vandaag? deel X

19 likes

Weet je al een beetje voor welke Speedy je zou willen gaan?

2 likes

De 3861 met hesalite maakt momenteel de grootste kans. Ik heb gisteren het boek binnen gekregen maar heb de tijd nog niet gehad er in te bladeren. Mss geeft het lezen van dat boek me andere inzichten.

6 likes

Dat zou ook mijn keuze zijn! Wel opletten dat je eentje met de nieuwste band te pakken krijgt :+1:

1 like

Je bent jezelf in elk geval wel lekker gek aan het draaien. Goed werk. :ok_hand:t2:

1 like

Ik denk dat ik de afschrijving erbij neem en hem nieuw ga halen. Maakt het nog iets meer speciaal.

:joy: Je hebt geen idee Koen.

2 likes

Heerlijk toch al die overpeinzingen en voorstudie? Voorpret is ook een deel van de lol. Een Speedmaster koop je voor de rest van je leven. Niet te moeilijk doen idd :+1:

5 likes

Woah :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes:

2 waarheden als 2 koeien in 1 post. Ik had het zelf niet beter kunnen formuleren. :facepunch::trophy:

2 likes

En natuurlijk een nieuwe vulpen om de aanschaf van een Speedy te vieren!

2 likes

Ik deze graag! (Foto’s van monochrome)

19 likes

Er zijn er 2 in bestelling, en dan zou ik er graag eind dit jaar nog een toledo aan toevoegen. Die kist vult zich veel te snel. :sweat_smile:

1 like

kantelt de keuze richting hesalite? ben je de 3861 saffier en hesalite al eens gaan passen?

1 like

Ik blijf in de ceramicmodus!

Vandaag deze heerlijke Iwc met het liefst alle gekleurde straps.

16 likes

25 likes

Plaatje Hodinkee.

Gr, Vigorelli

27 likes

Allebei op de wenslijst.
Dus als je er eentje wil flipperen laat het me even weten. :rofl:

9 likes

ABTW-14_Premier 500

Het zal bij dromen blijven, mijn smaak is beter dan mijn budget :slightly_smiling_face:

15 likes

Al die mooie foto’s hier ook, je kan bijna niet anders dan plooien :smile:

De nieuwe band draagt heerlijk, maar trekt wel wat meer aandacht dan op een leren bandje. Ik heb de hesalite gekozen omdat die iets minder spiegelt en de band mat is. Maar beide zijn mooi, kunt niet missen :+1:

De scherpe hoekjes vnl aan de sluiting moet je er wel bij nemen. De comfort setting in de sluiting is dan weer heel aangenaam en stevig gemaakt. Zeker die sluiting nemen :blush:

2 likes

Nog niet gaan passen. De matte band en de look van de hesalite op bewegende beelden geven voorlopig de doorslag. Ook het verhaal achter de hesalite versie speelt natuurlijk ook mee. De safier heeft zeker ook zijn positieve kanten.

Ik schat dat ik hem ook meer op leer zal dragen uiteindelijk, maar ik wil de band er wel bij natuurlijk :slightly_smiling_face:

Je beseft dat je net zo schuldig bent de laatste 4 dagen?:face_with_raised_eyebrow:

3 likes