Is dat nou wat, dit merk?
Hoor en lees steeds meer over
Plaatje!
Zelf nog niet gehad, maar met hun eigen/mooie kalibers beginnen ze mijn aandacht te trekken.
@daffie heeft genoeg ervaring met mooie horloges, en hij had al een paar venezianico’s.
@Kad @EVH Ik moest even zoeken maar had nog niet zolang geleden over Venezianico onderstaande geschreven…
Go!
Ik vind deze nieuwe mooi…al vraag ik mij af of ie niet té grijs is irl…
Breguet dressers, zoals die jij en @SwissToni hier posten, zien er op foto’s uit alsof ze alleen lekker liggen op een grote of heel platte pols. Maar natuurlijk kan ik het totaal mis hebben. Kan iemand daar iets over zeggen?
Hier de stalen versie hoor… de gouden was me te duur.
Ik krijg het er warm van hoor. Zeker ook zo op deze band
Die chrono die ik als laatste postte is 42.5mm dus is gigantisch. Je hebt wel gelijk dat die Breguets fors dragen voor het formaat op papier. Maar de 38mm 5177 hieronder op de foto vond ik nog nét kunnen.
Ik baal er bijv. Erg van dat ik de 5817 Marine niet kan hebben op mijn pols. Anders was deze er al lang geweest. Ik heb het vaak genoeg geprobeerd.
Dat heb/had ik ook altijd. Totdat ik zelf een Sub (16610) kocht, nu draag ik hem heel vaak en weinig de drang om te wisselen.
Gezien de vertekening die ik bij een wristshot verwacht denk ik inderdaad dat dit prima kan.
Wat was jouw polsomtrek ook alweer?