Over het algemeen geen chrono liefhebber maar deze zou ik wel eens willen dragen, hier word ik wel warm van.
9 likes
Octave
27 april 2026 om 12:31
539
Vorige week gepast, waanzinnig horloge. Beetje buiten budget voor nu, ook is een handgewonden perpetual vast erg onhandig.
11 likes
Als je een laatste zetje nodig hebt:
Ken je dat? Liefde op het eerste gezicht. Man, wat is ze mooi. Maar ja, dan moet je haar leren kennen en kan het eigenlijk alleen maar tegenvallen. In een héél enkel geval blijkt ze ook nog eens hyperintelligent en lief te zijn en kan je niet anders dan met haar trouwen. Dat is het verhaal van mijn nieuwe NA. Een horloge waar ik op slag verliefd op werd en hoe meer ik me ging verdiepen, hoe sterker dat gevoel werd. Nu, twee jaar later, heb ik haar eindelijk om de pols.
Ik excuseer me bij voorba…
Handwinder valt best mee. Het verstellen van de perpetual calendar gaat best vlot. Het vormt alleen een probleem als je hem maanden in de kluis legt, maar dat zou bij een automaat ook het geval zijn.
3 likes
Octave
27 april 2026 om 13:36
541
Wat een geniaal artikel, chapeau!
1 like
JacksonT:
Dit wil ik stiekem ook wel weer…
14 likes
Pjotr
27 april 2026 om 15:26
545
Lekker zomers duikertje met een mooi uurwerk er in:
en een leuk trucje als het licht uitgaat.
15 likes
Alleen ik kom geld tekort…!
3 likes
Prachtig horloge! Echt een grail! Alleen geniet ik nu vooral nog van alleskunners als de OP en misschien komt daar dit jaar nog wel iets sportiefs bij in de zin van een speedy hesalite of een IWC mark xx green.
Dit zou voor mij echt een exit horloge zijn.
2 likes
Niet alleen jij, als het een troost mag zijn.
1 like
Kad
28 april 2026 om 09:48
554
Lijkt me wel lastig groen.
1 like
Dat weet ik wel zeker Maar daardoor wel heel leuk… voor de zomer.
Niet mijn foto, ook niet mijn pols
7 likes