Wat had je willen dragen vandaag? deel XIII

:joy: nog net!

2 likes

:rofl: :rofl:

1 like

Hypothetische Speedmaster collectie deel 5: een Dark Side of the Moon!

De OG is misschien wel de mooiste :smiling_face_with_three_hearts:

Maar omdat die nogal glanzend is, vind ik de matte vintage variant ook wel gaaf :sunglasses:

Of de meteorite grey side… ooit eens in het echt gezien, verrassend mooi!

Keuze genoeg in de DSotM’s :slight_smile:

11 likes

11 likes

16 likes

7 likes

Bestaat het perfecte horloge dan toch?

19 likes

Kroon-loos, net als mijn gebit:

de reïncarnatie van Minerva komt wel met een prijskaartje…

12 likes

Wèl n slaapmutsje ingenomen zeker? :face_holding_back_tears:

1 like

Jazeker wel!
Kijk maar

5 likes

Ik ga de gouden CK2998 van mijn hypothetische Speedmaster collectie vervangen door de blauwe

En dan mag het sluitstuk en nummer 6 van de collectie de Moonshine 50th anniversary worden. Dat blijft toch een waanzinnig mooi horloge :smiling_face_with_three_hearts:

14 likes

12 likes

Die zag ik ook voorbijkomen, mooi ding!

2 likes

39k :flushed:

Met 41,5mm zal-ie niet heel klein dragen :thinking:

2 likes

20 likes

Ik zou zomaar de knoop door kunnen hakken. Even navraag gedaan naar de bracelet en de lengte. Al met al zit er echt nog wel veel waarde in Seamaster chronos vergeleken met vintage Speedy. Even afwachten.

2 likes

Wat. Dat is een grapje toch? Waarom?

1 like

2 likes

Artificiële exclusiviteit… ze gaan aan deze prijzen ook maar heel beperkt mogen uitleveren anders gaan de prijzen wel heel hard gaan op de grijze markt.

Ik vraag me ook af wie daar de klanten voor zijn. Maar dat heb ik ook bij veel van die nieuwe independents die dezelfde stijl maken. Ofwel zijn er gewoon heel veel mensen die 40k tot 100k voor een horloge wisselgeld vinden :thinking:

1 like

ik vind het wel een gok om als Minerva uit de as te verrijzen met een dergelijk prijzig model, 20K was ook al overdreven geweest, je moet als Minerva adapt wel heel erg in de buidel tasten om er als eerste weer bij te zijn… :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

3 likes