Wat had je willen dragen vandaag? deel XIII

Ik ben bang dat het in reguliere euro’s is, niet in rial’s :person_shrugging:t2:

Absoluut! :grin:

1 like

Dit geloof ik wel. Maar hoeveel van die mensen willen dan in vredesnaam een stalen Minerva dragen, als ze álles kunnen kiezen?

Dat dus. Die laatste Minerva’s die nog uitkwamen onder de Montblanc naam waren vaak chronografen met een superieure afwerking. Die zaten rond, of zelfs nog onder, dit prijsniveau.

3 likes

In datzelfde straatje past dit: nóg een microbrand die iets (voor mij) totaal irrelevants maakt, maar wat me opviel is dat ze 1000 euro / 50% premium rekent voor het vergulden model (golden hour).

3 likes

Bel Canto Lumière:

8 likes

Deze :blush:

6 likes

Foto: Monochrome-watches.com

6 likes

De nieuwe Breguet 7037 Tradition of de Grand Seiko Evolution 9 SLGB023… het is me om het even :sweat_smile: Vandaag beide gepast in Antwerpen :sunglasses:

10 likes

hoewel een beetje uit de GS sfeer op dit moment

wellicht weer eens aankopen

11 likes

Voor een dagje. Wel mooi gelukt deze in house Ressence

15 likes

10 likes

Welke heeft jou het meest verrast maatje?:smiling_imp:

2 likes

Ze konden niet meer verschillend zijn, en toch beiden zo ongelofelijk vet. :ok_hand:

En beiden gegarandeerd een pak te groot voor mijn pols.

woe-is-me-whoa-is-me-2693686179

2 likes

Zo’n 7037 lijkt me wel heel bijzonder!

Ik vond alleen dat zenuwachtige draaiende balanswiel wat wennen in het echt. Ik zag vorige maand in Londen een Tradition in de etalage. Prachtstuk wel! Staat hoog op mijn grail lijstje👌

2 likes

Toch wel de vetste tradition met die retrograde seconds en die bijzondere rotor. Ik vind alleen de rest van het uurwerk zo basaal of bijna industrieel afgewerkt. Dat pakt mij nog niet

1 like

Ik wil mijn 38 Pre Bond toch eigenlijk wel upgraden naar een Peter Blake…

Van…

Naar…

7 likes

Niet nodig in mijn collectie, maar hij past er wel goed bij…

4 likes

Ik denk dat dat aan die frosting ligt? Want er komt volgens mij wel wat handwerk aan te pas met die anglage aan veel van de onderdelen? Wat foto’s van op WUS:

14 likes

@illewoare mij ook! Kleurencombinatie inclusief die afwerking van het horloge. Werkelijk een prachtig stuk!

Zijn ook niet echt hardlopers lijkt mij, maar wel iets uniek om de pols👌

Dat is ook zeker een topper🤩

Ben benieuwd waar je mee aan komt zetten, je smaak veranderd nog wel eens🙃

1 like

10 likes