Wat had je willen dragen vandaag? deel XIII

Voor de zondag

13 likes

Haha ja er is teveel moois. Lange, Breguet of Chopard, op hun eigen manier is het allemaal heel mooi.

Maar dan denk ik weer: ik houd het wel bij het vertrouwde GS of Omega. Ik heb nog steeds een zwak voor de Ploprof ook… Omega doet er wel niet veel mee momenteel en misschien maar best want anders komt er nog meer op de wensenlijst :sweat_smile:.

1 like

21 likes

Deze zou ik wel eens een hele dag willen dragen om te zien of het wat voor mij is.

Elke keer om de pols hij de AD ben ik er wel weg van.

10 likes

Als de wijzerplaat in een minder “standaard” kast zou zitten, dan was je misschien al om geweest?

en ik de hele week :smiley:

1 like

Wat ik al zei: Beide. Maar de GS zou qua prijs de snelle makkelijke snack kunnen zijn. De Breguet daarentegen zit op € 53.400,00 :sweat_smile: En op het moment van aanschaf geeft zo’n Breguet me niet een 5 keer beter gevoel dan de GS.

Precies dat :sunglasses:

De Breguet zit op 38mm… en dat scheelt zoveel t.o.v. zijn 40mm broeders! Die 40mm is op mijn pols ook geen porum. Vind ik. Deze 38mm is :ok_hand:

De GS draagt kleiner dan een moderne Submariner en is eigenlijk gewoon 100 keer mooier en innovatiever :sunglasses:

Dat is wel het eerste wat je aandacht trekt inderdaad :joy: Maar zal ook gewoon wennen zijn omdat je dat normaliter niet ziet.

Men zegt alles handwerk, maar ik snap en voel wel wat je zegt. Je mist voor 30k dat gevoel :laughing:

Deels… en bij de nieuwe 38mm in het blauw ligt het aan de kleur van de basis in uurwerk. Bij een ongeanodiseerde komt die finisch/ handwerk er beter uit.

3 likes

Klopt, maar daarnaast gaat de mooie compositie aan de voorkant ten koste van de architectuur aan de achterkant. Dat is gerust een zooitje vergeleken met reguliere uurwerken.
Met name bij een witgouden exemplaar vind ik ook de kleuren too much. Frosted grijze bruggen, rood/roze jewels, blauwe schroeven en goudkleurige tandwielen.
Ik zou dat iets langer in het echt moeten ervaren, misschien valt dat erg mee, maar op de foto’s niet mijn smaak

1 like

Dat snap ik wel. Ik vind persoonlijk de rose gouden 7027 handwinder met donkere accenten echt een heel mooie uitvoering. Daar heb je dat minder.

De achterkant is inderdaad niet bijzonder, maar de voorkant maakt dat wel goed bij deze modellen.

De nieuwe 7037 met donkere tinten is ook mooi gedaan. Daar heb je ook minder dat kleurboek.

16 likes

Die onderste is mooi zeg.

2 likes

14 likes

13 likes

14 likes

Ting ting tinkler.

12 likes

Erg mooi :ok_hand:t2:

The yellow gold model is limited to 15 pieces and retails for CHF 56,300 (incl. tax), while the steel model, limited to 25 pieces, retails for CHF 37,900 (incl. tax).

Gelukkig inclusief BTW, wat een geluk. :smile:

Dan ga ik voor deze iets minder opvallende…

10 likes

Blacked out FXD, misschien doet Tudor dit nog een keer?

7 likes

Ja, het blijft schrikken he, die prijzen.
Dat kost zoveel “omdat het kan”.
Wat misschien nog verbazingwekkender is, dat het kan.

1 like

Volgens mij al niet meer op HF.

3 likes

En met een oplage van nog minder dan de HFLE :smile:

1 like