Wat had je willen dragen vandaag? deel XIII

15800 euro is gewoon gigantisch veel geld. En de kleurkeuze vind ik voor de Ploprof ook niet mooi, die moet zwart met oranje zijn als basismodel. Er zit zeker potentieel in die reeks, maar Omega wil met alles zover upmarket gaan en dat werkt niet voor dergelijke liefhebbersmodellen denk ik.

Hij is misschien wat te bruut voor mijn smaak, daar heb je zeker een punt. Maar op foto’s blijft het een geweldig model :smiling_face_with_three_hearts:

Is een leuk ding, idd!

Is toch geen kopie? En Nivada maakt de Antarctic toch ook al héél lang?

1 like

Ik behoor niet tot Polerouter intimi, wellicht dat iemand hier wat licht oo kan schijnen.

Kan natuurlijk best dat de tuxedo dial toen door de halve industrie werd gebruikt…

Ik overweeg deze als opvolger voor de Alpinist als office compaan.

Ja het is een homage op de IWC pilot chrono, maar met bead blasted case, screw down pushers en safier gewoon een leuke beater voor G-Shock centen.

7 likes

Deze wil ik best nog wel een dagje dragen!

12 likes

Opnieuw naar Ootmarsum :wink:

1 like

Die is vet zo op staal!

1 like

15 likes

17 likes

Al was het maar om te weten hoe die bracelet draagt.

14 likes

Die van 5d geleden vind ik mooier. Maar deze is goedkoper te vinden.

1 like

Dat ben ik met je eens! Die zwarte is heel mooi en zou ik graag eens passen. Maar toevoegen aan de collectie is voorlopig nog niet aan de orde dus ik heb nog even de tijd om te kijken wat het wordt :wink:

De focus ligt op dit moment vooral op chronografen van 37 tot 39 mm, dus tips zijn welkom :grin:

1 like

Dat is wel een bonk die je dan om de pols hebt of moet het aan de muur gemonteerd worden. :see_no_evil:

1 like

Wat is het budget?

Deze mooie titanium IWC Aquatimer uit de jaren 2000 :smiling_face_with_three_hearts:

17 likes

Dat zou een flinke knoepert zijn ja :rofl:

Zo rond de 8000. Daarvoor moet ik iets moois kunnen vinden voor naast m’n Explorer 36 en Black Bay 54 lijkt me :wink:

1 like

19 likes

24 likes

Dunne spoeling in die maten.

• oude Breitling Navitimer Montbrillant (€3500-4000)
  • Breitling top time (€6000)
  • Zenith EP original of revival (€6500-7000)
  • oude 39mm carrera, zoals van @Anthony (€4000)
  • vergeten parel van JLC Q1538420 (€5500)

Misschien dat op termijn Tudor met leuke kleuren komt.

2 likes

7 likes